Sjefern Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Disse to første er de videoen som ble vist i 2003. Mirror 1 Mirror 2 Disse neste er den nye videoen som ble vist på E3 2004 Mirror 1 (Takker ^Th0mas^ for linken ) Bittorrent link (Takker Ratleto for den linken ) Kunne selvfølgelig puttet dette i den andre tråden men syntes selv den fortjente sin egen slik at så mange som mulig kunne få glede av den. ENJOY!!!! Edit: Burde kanskje legge til at det er filmet med et kamera så det er ikke like bra kvalitet som bildene man får fra Steampowered . Det er alikevel god kvalitet.Denne videoen inneholder mere matriell en det som fåes på "steampowered" + at det er kommentert av en kar som viste den frem på E3. Publikum har oxo en del festlige kommentarer Endret 14. mai 2004 av Sjefern
Sjefern Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 (endret) Dette var godt over mine forventninger! Sinnsykt...... Jeg trodde faktisk det kom til å bli noe i nærheten Far Cry. Så feil kunne jeg ta! Videoen er forresten på 22 minutter og inneholder alt som er på www.steampowered.com Bare at det er med kommentarer + en demo av mulighetene med source-motoren. Edit: + at man slipper å bruke bittorrent. Endret 13. mai 2004 av Sjefern
Sjefern Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 (endret) Desverre.... Der har jeg kun funnet den 32mb videoen som er nevnt i en annen tråd Men helt klart verdt ventetiden alikevel Den demonstrasjonen er RÅ! Endret 13. mai 2004 av Sjefern
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Så videoen med CS2 nå, og det var definitivt noe av det lekreste jeg har sett på en stund.
Sjefern Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 Det finner du vel ut av å trykke på linken Men den er på 587.5mb. Tok meg nesten en time med hastighet på 192.5kbs
TCi Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hva pokker. Det er jo det som ble vist på E3 i 2003. Jeg vil ha det Valve viste i år ikke i fjor EDIT: Heldigvis har Gamespot lagt opp den nye akkurat nå... Endret 13. mai 2004 av TCi
Sjefern Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Skrevet 13. mai 2004 Viste de dette i fjor? Det fikk jeg desverre ikke med meg. Beklager hvis noen da føler seg lurt men det er uansett et pent skue hvis man ikke har sett en video av spillet før. (sånn som meg)
TCi Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Har noen den CS source videon i hi-res? Jepp. Highres og highres, den er på 40mb. Men bedre enn den første da Endret 13. mai 2004 av TCi
Anubizzzz Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 lasta ned en video fra gamershell, den med visning av cs2.. det var jo ikke noe fet og se den for det RISTA så jeg ble helt svimmel..... Er det noen som har en link til en plass der jeg kan laste den uten risting og helst litt HI-RES.
TCi Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Gidder du poste link her? Tror det er bare for Gamespot Complete... Men du laster den ned ifra her: http://www.gamespot.com/pc/action/halflife2/media.html Den heter Demonstration og viser litt andre scener enn den første.. EDIT: Dette er av Half Life 2, ikke CS Source... Dette er highres av CS Source: http://www.gamespot.com/pc/action/halflife...rike/media.html Trenger vel å betale for den og tror jeg. Endret 13. mai 2004 av TCi
^Morgoth^ Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 har videoen med cs på source i high res. Fant den på ign. Insider kreves vel og merke , og det koster. Fila er ca 150 mb stor og er akkurat den samme som den på 32 mb bare ganske så mye bedre kvalitet
Ratleto Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) hl2_fulldemo_e32004.zip (dato 12 mai 2004, 664,2 MB) er fila jeg prøver å få tak i nå. Jeg regner med at dette IKKE er: -kortfilmer med gameplay og diverse fra i fjor -langfilm av de samme kortfilmene med gameplay og diverse fra i fjor -langfilm med kamera mot en skjerm fra i fjor med omtrent det samme som over -13 minutter med HL2 og CS med kamera mot skjerm Eller? Har satt den igang via bittorrent, men det går faktisk uvanlig tregt...? Ventetida på fileplanet, som liksom har enerett på den, er akkurat nå på minimum 137 minutter. Jeg er 88 minutter unna akkurat nå (var mindre tidligere en gang, men så begynte minuttene å gå oppover istedet for nedover, så jeg byttet). Noen som har URL til fila utenom bittorrent/fileplanet? Btw, her er torrent-link: http://66.90.75.92/suprnova//torrents/1735...004-zip.torrent Endret 13. mai 2004 av Ratleto
TCi Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 hl2_fulldemo_e32004.zip (dato 12 mai 2004, 664,2 MB) er fila jeg prøver å få tak i nå. Jeg regner med at dette IKKE er: -kortfilmer med gameplay og diverse fra i fjor -langfilm av de samme kortfilmene med gameplay og diverse fra i fjor -langfilm med kamera mot en skjerm fra i fjor med omtrent det samme som over -13 minutter med HL2 og CS med kamera mot skjerm Eller? Har satt den igang via bittorrent, men det går faktisk uvanlig tregt...? Ventetida på fileplanet, som liksom har enerett på den, er akkurat nå på minimum 137 minutter. Jeg er 88 minutter unna akkurat nå (var mindre tidligere en gang, men så begynte minuttene å gå oppover istedet for nedover, så jeg byttet). Noen som har URL til fila utenom bittorrent/fileplanet? Btw, her er torrent-link: http://66.90.75.92/suprnova//torrents/1735...004-zip.torrent halflife2_e32004_demo_qt.zip Dette er filnavnet jeg har. Den viser de første scenene i spillet (da du går ut av toget), litt kirkegård, bilen, rollermines, hovercraft og striderkamp ++ Etter det jeg forstår så ligger det to versjoner av nye Half Life 2 filmer, den med havnkampen med litt CS til slutt og den med bare HL2 innhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå