Gå til innhold

ECS G556E det samme som Whitebox CL56


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ECS G556E det samme som Whitebox CL56.

PC`ene ser like ut når det gjelder specs, og rimelig like ut i størelse og design. Er det noen som vet om de 2 PC`ene er identiske. Hovedkort osv osv?

 

biZaRRe

De ligner ikke, så tror nok ikke de er samme maskin. Sjekk f.eks. antallet USB-porter.

Lenke til kommentar
ECS G556E det samme som Whitebox CL56.

PC`ene ser like ut når det gjelder specs, og rimelig like ut i størelse og design. Er det noen som vet om de 2 PC`ene er identiske. Hovedkort osv osv?

 

biZaRRe

De ligner ikke, så tror nok ikke de er samme maskin. Sjekk f.eks. antallet USB-porter.

hehe :) Det skulle jeg ha tenkt på. Takker for svar

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
ECS G556E det samme som Whitebox CL56?

PC`ene ser like ut når det gjelder specs, og rimelig like ut i størelse og design. Er det noen som vet om de 2 PC`ene er identiske. Hovedkort osv osv?

Nei, dette er ikke samme maskiner.

 

Elitegroup produserer bærbare som selges under eget merkenavn gjennom et kavlitetssikret autorisert nettverk. CL56 modellen er produsert av Compal som ikke selger maskiner under eget merkenavn, men leverer halvferdige maskiner uten navn til mange forskjellige aktører som igjen setter sine navn på og lager sluttproduktet.

 

Vi selger begge disse, både Elitegroup G556E og MultiNote CL56 og har ikke kunnet konstatere noen likheter som tyder på at det er felles produksjon for noen av delene i disse.

Lenke til kommentar

Steike! En multinote Entry til 14595,- er presis samme maskinen som whitebox selger for 15748... Det er 1153 kroner spart det! Og attpåtil så får man kundesupport og folk som faktisk kan nåås på mail og telefon.... :thumbup:

Hvis multicom kan garantere at maskinen er på lager 23.09, så tror jeg pinadø at jeg slenger meg på multinote bølga....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Lurer på åssen det kommer til å gå med whitebox, nå som multicom har begynt å selge Compal. :roll:

Ja det var det. Bare de holder seg oppegående i et drøyt år til, så er jeg fornøyd. Da går nemlig garantien min ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...