Gå til innhold

22/21" skjermanbefaling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil bare legge til min egen lille erfaring.

Jeg kjøpte meg en 21'' hos jm data, brukt.

Gav omlag 1500 for den og er strålende fornøyd, et av de lureste kjøpe jeg har gjort.

klart er nok ikke "state of the art" men jeg er faktisk utrolig fornøyd, sparte tusenlapper på dette og fikk en stor fin deilig skjerm. anbefales :thumbup:

Lenke til kommentar
3 måneder... hmm... bedre enn ingenting, men... hvor mye koster det å fikse en stor, tung 21-22" skjerm hvis den går istykker? Kanskje like greit å kjøpe en ny til 5-6k og få 3 års på stedet garanti? :)

spørs hva som går på det det.... :roll:

 

om du har tekniske ferdigheter og det bare er ei ledning eller en kondensator som går i den er det ingen problem.... men er det andre finneser så kan det fort bli dyrt...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte P225f, og har ikke sett meg tilbake. Jeg bruker den til bildebehandling, og konsistente farger og høy oppløsning var avgjørende. Jeg kjører den i 1856x1392 punkter, og er kjempefornøyd. Men det skal sies at du kan gjøre veldig gode bruktkjøp. At det ikke er garanti på dem betyr ikke nødvendigvis så mye, siden du har råd til 2-3 stykker for prisen av en god ny skjerm. Men husk at skjermer har begrenset levetid, så kjøper du en gammel skjerm, så kan du ikke forvente at den skal holde i så mange år.

 

Erik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...