Gå til innhold

e3 nytt, CS2 film LIVE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

akkurat det jeg fryktet, cs 2.

hva er poenget hvis det kun er snakk om cs med bedre grafikk ?

forstår ikke hvorfor det er så utrolig interessant at det kommer med bedre grafikk.

 

edit: la merke til at noen kommenterte at grafikken er blitt bedre...hvordan i herrens navn kan man i det hele tatt bedømme grafikken skikkelig når videokvaliteten er så elendig ?

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

som jeg nevnte tidligere i en tråd ingen gidda å kommentere i, det vil følge med en cs2 lapp i de nye radeon xt kortene.

hvis cs2 kommer som retail spill så forstår jeg ikke hva som foregår

 

 

det eneste som egentlig var noe interessant var at når man smeller malingsbokser i veggen så "sprekker" de og det blir maling på veggen, så lenge ikke malingsklatten blir identisk for hver gang man gjør det.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
akkurat det jeg fryktet, cs 2.

hva er poenget hvis det kun er snakk om cs med bedre grafikk ?

forstår ikke hvorfor det er så utrolig interessant at det kommer med bedre grafikk.

Poenget med å vise en kjent bane av CS var for å vise hvor visuelt vakker Source motoren er i forhold til den gamle motoren. Det er ikke bare pga. grafikk det kan bli intressant med "CS2" (det kommer ikke til å hete CS2), men også fysikk. Trevegger kan ødelegges realistisk og tønner osv blir slengt i luften av granater o.l.

 

Selv har jeg gått lei av CS, men dette kan gi CS den ekstra atmosfæren spillet trenger. Så det vil komme mange "pensjonerte" CS spillere tilbake.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
akkurat det jeg fryktet, cs 2.

hva er poenget hvis det kun er snakk om cs med bedre grafikk ?

forstår ikke hvorfor det er så utrolig interessant at det kommer med bedre grafikk.

Poenget med å vise en kjent bane av CS var for å vise hvor visuelt vakker Source motoren er i forhold til den gamle motoren. Det er ikke bare pga. grafikk det kan bli intressant med "CS2" (det kommer ikke til å hete CS2), men også fysikk. Trevegger kan ødelegges realistisk og tønner osv blir slengt i luften av granater o.l.

 

Selv har jeg gått lei av CS, men dette kan gi CS den ekstra atmosfæren spillet trenger. Så det vil komme mange "pensjonerte" CS spillere tilbake.

man trenger vel ikke akkurat valse opp med noen video for å vise at source motoren er langt vakrere enn den gamle.

men hva får deg egentlig til å tro at det kommer til å forandre noe spesielt ?

man kommer fortsatt til å benytte seg av de "vanlige" veiene, man kommer ikke til å få masse nye muligheter bare fordi man kan sprenge en trevegg samt slenge noen tønner i lufta.

 

jeg tror nok at det kun er snakk om en forbedret grafikkversjon av cs, ingenting annet. tønner som er luftbårn, knuste trevegger, blir neppe noe av det i spillet.

dog vil det sikkert bli mer realistisk angående hva man kan skyte igjennom.

 

først og fremst vil de neppe legge ut så mange valgmuligheter, ser for meg at det blir noe "showoff" ved at de f.eks gir muligheten til å sprenge en trevegg, noe som kan gi deg en bedre posisjon.

men de kommer fortsatt til å følge den gode gamle kombinasjonen hvor fienden kan komme fra maks 3 forskjellige steder..

 

hvordan skal det balanseres ? f.eks i de_dust, hadde vært moro hvis man kunne sprengt bort de kassene ved inngangen til terrorists, samt kassene som er under "brua", det vil være positivt ettersom man da kan gjøre det enklere å kontrollere visse steder.

 

men tror nok det hele ender med en forbedret grafisk versjon av cs, samt bedre fysikk som gjør at det blir hakket mer realistisk, slik at man kan skyte igjennom visse ting.

Lenke til kommentar
akkurat det jeg fryktet, cs 2.

hva er poenget hvis det kun er snakk om cs med bedre grafikk ?

forstår ikke hvorfor det er så utrolig interessant at det kommer med bedre grafikk.

Poenget med å vise en kjent bane av CS var for å vise hvor visuelt vakker Source motoren er i forhold til den gamle motoren. Det er ikke bare pga. grafikk det kan bli intressant med "CS2" (det kommer ikke til å hete CS2), men også fysikk. Trevegger kan ødelegges realistisk og tønner osv blir slengt i luften av granater o.l.

 

Selv har jeg gått lei av CS, men dette kan gi CS den ekstra atmosfæren spillet trenger. Så det vil komme mange "pensjonerte" CS spillere tilbake.

man trenger vel ikke akkurat valse opp med noen video for å vise at source motoren er langt vakrere enn den gamle.

men hva får deg egentlig til å tro at det kommer til å forandre noe spesielt ?

man kommer fortsatt til å benytte seg av de "vanlige" veiene, man kommer ikke til å få masse nye muligheter bare fordi man kan sprenge en trevegg samt slenge noen tønner i lufta.

 

jeg tror nok at det kun er snakk om en forbedret grafikkversjon av cs, ingenting annet. tønner som er luftbårn, knuste trevegger, blir neppe noe av det i spillet.

dog vil det sikkert bli mer realistisk angående hva man kan skyte igjennom.

 

først og fremst vil de neppe legge ut så mange valgmuligheter, ser for meg at det blir noe "showoff" ved at de f.eks gir muligheten til å sprenge en trevegg, noe som kan gi deg en bedre posisjon.

men de kommer fortsatt til å følge den gode gamle kombinasjonen hvor fienden kan komme fra maks 3 forskjellige steder..

 

hvordan skal det balanseres ? f.eks i de_dust, hadde vært moro hvis man kunne sprengt bort de kassene ved inngangen til terrorists, samt kassene som er under "brua", det vil være positivt ettersom man da kan gjøre det enklere å kontrollere visse steder.

 

men tror nok det hele ender med en forbedret grafisk versjon av cs, samt bedre fysikk som gjør at det blir hakket mer realistisk, slik at man kan skyte igjennom visse ting.

Jeg har ikke akkurat sagt at de vil endre på noe spesiellt. Jeg bare nevnte noe som ville gjøre spillet mer realistisk. Noe CS virkelig mangler er skikkelig atmosfære. Spillet drar på årene og den slitte motoren er ikke noe for øyet. Selfølgelig kommer ikke Valve til å endre drastisk på gameplayet, man endrer bare ikke på noe som er en suksess... iallefall ikke mye.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

så som jeg sa, det er egentlig kun snakk om en forbedret grafisk versjon med minimale forandringer.

hvordan kan det være grunnlaget for større suksess med cs ?

folk spiller jo cs pga de liker gameplayet, de som har forlatt spillet har forlatt det pga de er lei av gameplayet, ikke grafikken, hvordan skal da noe som forbedret grafikk hente tilbake tidligere spillere ?

 

jeg er ikke noe spesielt anti-cs, er heller ikke noe anti-hl, men jeg forstår absolutt ikke hva som er så utrolig spennende med en "oppfølger" til cs, alle visste jo dette da half life 2 ble annonsert uansett, og man visste jo da at det kom til å være basert på source engine.

Lenke til kommentar

Source motoren byr på mange spennende muligheter.

- grafisk forbedring

- fysikk

- mer fleksibel leveldesign (istedet for legoworld)

- bedre lydmotor

 

Dette er bare noe av ingridiensene som jeg mener vil bringe mange tilbake, muligens også meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Source motoren byr på mange spennende muligheter.

- grafisk forbedring

- fysikk

- mer fleksibel leveldesign (istedet for legoworld)

- bedre lydmotor

 

Dette er bare noe av ingridiensene som jeg mener vil bringe mange tilbake, muligens også meg.

- grafisk forbedring er langt fra alt, det forbedrer det som har vært årsaken til at flere har forlatt spillet, nemlig gameplayet.

 

- som du også nevnte tidligere, det vil bli minimale forandringer\forbedringer, men bedre fysikk er selvsagt velkommen.

men jeg er bare spent på hvordan det blir implementert, tror nok det ender med at kulebanen blir litt mer realistisk og at man kan skyte igjennom kasser, tønner og trevegger.

 

- jeg synes egentlig at de brettene som er på cs fungerer helt fint, ser ikke hva du egentlig ønsker rundt leveldesign.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...