TurinTurambar Skrevet 11. mai 2004 Skrevet 11. mai 2004 Kan noen fortelle hvordan jeg finnner ut hvilken cd key jeg bruker på frozen throne? Har rota bort cd-keyen min! må ha den!!
Zindre- Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Det finnes noe som heter cd-key grabber, den finner ut hvilken cd-key du bruker, men jeg vet ikke om jeg ville anbefalt å stole på den. Prøv å spørre blizzard om hjelp, de vet sikkert hvor den står i registriet en plass GL
Thorsen Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Se gjennom regestriet på hkey lokal machine -> software og se om du finner blizzard eller fronzen throne. Eller i hkey current user -> software og se etter blizzard.
Snorre123 Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Se gjennom regestriet på hkey lokal machine -> software og se om du finner blizzard eller fronzen throne. Eller i hkey current user -> software og se etter blizzard. Finner nok ikke noe her. Passordet ligger (kryptert) i en av filene i Wc3 mappa. Vet dette da cd-keyen overlever re-innstallasjon av Windows og forflytning til annen pc. Du finner sikkert en cd-key grabber her.
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Åååå glem det Thorsen sa. Det er ikke like enkelt som på mange andre spill. CD-key'n ligger i en stooor MPQ fil så du må bruke et program får å lokalisere den Den beste måten å fikse det på er å laste ned keygrabber. Kan hentes herfra Key-grabber men jeg garanter ikke noe og holdes ikke ansvarlig for evt innhold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå