Compac Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Noen som kan anbefale et type drag racer spill på Pc. Den typen hvor man bygger opp en bil fra grunnen av og trimmer og styler den for å kjøre drag! Eksempel på den typen spill jeg mener: Drag Racer 3 Flott om noen kan tipse meg om et slik spill! Compac
Zephid Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Streed rod 1 & 2 geniale spill, men me utroli dårlig grafikk...
Aasgaard Skrevet 10. mai 2004 Skrevet 10. mai 2004 Street Rod plukker jeg fortsatt frem en gang i mellom. Det er uten tvil et av de feteste bilspillene noen sinne. Men det regner jeg med de fleste har fått med seg.
tor_erik Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Street Rod plukker jeg fortsatt frem en gang i mellom. Det er uten tvil et av de feteste bilspillene noen sinne. Men det regner jeg med de fleste har fått med seg. Ikke jeg *Lete i butikker framover* Endret 13. mai 2004 av tor_erik
Gromle Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Sjekk ut Street Rod 3, en uoffisiell remake av Street Rod spilla.
Aasgaard Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 (endret) Ikke jeg *Lete i butikker framover* Du finner ikke det i butikker nå. Alt for gammelt. Skal ikke si det 100% sikkert, men jeg tror kanskje det er lov å laste ned. Sjekk ut Street Rod 3, en uoffisiell remake av Street Rod spilla. Har såvidt prøvd det, synes ikke det fortjener å kalle seg Street Rod. Den versjonen jeg prøvde var i alle fall ikke mye underholdende. Fint de prøver uansett. Endret 13. mai 2004 av Aasgaard
Gromle Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 Prøvde det for en måned eller 2 siden, var ganske likt da, men de hadde ikke noe særlig utvalg av biler og deler da. Vet ikke om det har forbedret seg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå