Gå til innhold

Sommer-tilbud på skjermkort?


Eddy

Anbefalte innlegg

Oppdaget noe rart da jeg besøkte itbutikken.no idag for å se på skjermkort.

 

Prisene på Asus sine skjermkort varierte nemlig fra 30 til 100 kr. Jaha, tenkte jeg, 76 kr for et Asus 9800XT med 256 mb minne er jo et rimelig greit tilbud det, ettersom prisene er ganske mye høyere andre steder.

 

Til gjengjeld ligger andre skjermkort helt oppe i 30 000 kroner, så det er vel en balanse i det hele

 

Ta en kikk på itbutikken.no og trykk på skjermkort.

 

Skjer slik feilprising ofte? Kan man utnytte det? ;)

 

Jaja, gj itbutikken :cool:;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det vært i Norge, og du hadde fått en bekreftelse på den prisen, hadde du fått det for den prisen ;)

Er dog litt usikker på hvordan det er i utlandet (ITbutikken er vel dansk?)

 

Edit: du kan jo eventuelt kjøpe dette: Radeon 9600

for "bare" 84.506,00 GBP ~ 1 million NOK... :p

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar
Står et eller annet sted at hvis feilprisingen er så åpenbar kan selger nekte å selge varen for den prisen. (noe jeg vill si er tillfellet hos itbutikken, men det er lov å prøve.)

får man retunert varen hvis du ikke får den for den prisen???

Tviler sterkt de faktisk sender varen ;)

 

PS

Slike hardware priser kunne jeg ha vennt meg til :yes:

Endret av asad
Lenke til kommentar

De oppdager vell feilen før de har sendt den.

 

Si at bestiller et 9800XT kort til 65,- hos itbutikken i oppkrav. De sender kortet og noen dager senere henter du det på posten og betaler 65,- i oppkrav. Da tviler jeg på at du må levere det tilbake. Du har bare vært heldig.

Lenke til kommentar

står dette på siden dems:

 

Alle priser er inkl. 24% moms, hvor ikke noe annet er angitt. Vi reserverer oss mot: prisstigning, valutaendringer, force majeure, avgiftsendringer, utsolgte varer og trykkfeil. Prisene gjelder bare i Norge.

 

så tror det neppe går.

Lenke til kommentar

Les her: Nå sender vi en en e-post til deg, så du kan se om bestillingen er riktig. Fra deg som kunde trenger vi en tilbakemelding på at du ikke oppfatter e-posten som en juridisk bindende ordrebekreftelse, som innebærer at vi har inngått en avtale. Men bare et elektronisk svar fra en datamaskin, som kan brukes til å bekrefte opplysningene. Du akseptere derfor at vi kan slette ordren hvis varen er utgått, eller det er store prisfeil, ol.Hvis man ikke er myndig, aksepterer vi kun ordrer med postoppkrav. Hvis du har valgt annen betalingsform enn postoppkrav og ikke er myndig, blir ordren automatisk endret til en postoppkravsordre.Ved postoppkrav blir prisen alltid omregnet fra danske kroner med d.d kurs ved sendingDet er IKKE inngått en bindende kjøpsavtale med ITbutikken A/S før de har mottatt en ordrebekreftelse fra ITbutikken A/S

 

ordrebetingelsene til itbutikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...