Gå til innhold

NFSU - savegames?


Anbefalte innlegg

Som nevnt i topic lurer jeg på hvor savegamene ligger.

 

Jeg har fått meg en ny HD og installerte dermed NFSU. Istedenfor å begynne helt på nytt vil jeg spille med den gode bilen min. Men jeg finner ikke noen filer som ligner på savegames :no:

 

Noen som vet hvor jeg finner de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker alle for svar :)

 

Fant det under dokumenter --> programdata --> nfsu.

 

Men seff måtte jeg drite meg ut. Kopierte over de filene fra den saven som jeg ville ha over, startet spillet, men saven kom ikke opp.

 

Dermed åpnet jeg en fil som heter Profiles.usr, der så jeg navnet på de eksisterende savene. Tenkte at det bare var å skrive inn navnet på den saven jeg hadde lagt til og starte spillet.

 

Startet opp, men da klikka spillet idet den skulle liste opp profilene og gikk ut igjen. Dermed slettet jeg det jeg hadde lagt til i Profiles.usr. Men det klikker enda.

 

Noen som vet hvordan jeg fikser det?

 

Dustete Tiger som ikke tok backup av Profiles.usr filen :blush:

Lenke til kommentar

Vet ikke akkurat hvordan du kan løse problemet men jeg kan fortelle hva jeg gjorde når jeg reinstallerte. Jeg kopierte hele mappa, reinstallerte spillet, og byttet ut den nye med den jeg hadde kopiert fra tidligere. Funket helt greit det, og hele folderen min var ikke på mer enn 473kb med alle 4 profilene mine.

Lenke til kommentar
Vet ikke akkurat hvordan du kan løse problemet men jeg kan fortelle hva jeg gjorde når jeg reinstallerte. Jeg kopierte hele mappa, reinstallerte spillet, og byttet ut den nye med den jeg hadde kopiert fra tidligere. Funket helt greit det, og hele folderen min var ikke på mer enn 473kb med alle 4 profilene mine.

Må nok gjøre det ja. Men når den mappen ikke fungere så går ikke det. Men de bilene jeg mistet nå er ikke allverdens. har en lvl 99 liggende på den gamle pc'en og den får jeg nok frem :D

 

Og jeg må si meg enig i at det var en totalt idiotisk plass å legge savegamene. Står ikke engang en readme fil eller "where are my savegames???!!!" fil i root'en til nfsu.. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...