Gå til innhold

OK.NO treff?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
noen som har hørt om sted ? er jo ikke noe stress, som skrue så fint sa det: med felles interesse spiller alder ingen rolle.

er 17 selv. :)

vel, leiligheten min går nokk neppe... :(

Skrevet (endret)

ekke så farlig.. det går seg til...

øhm.. er det no spesielt vi gjør da? eller bare "utveksler" vi erfaringer...?

hehe, hadde vært jævlig bra om vi under 20 plutselig bare hadde dratt med en hel haug med """gamle""" folk folk å bare hatt modde party... :p hehe

Endret av alexern
Skrevet
litt av hvert..

jeg likte å se på at metallplater til vannblokker ble dreid :grin:

(+ å spille da :blush: )

spille.. hva for no spill da? hehe... hvem synes ikke det er gøy å se på at ting tar form :p

Skrevet

vel, Jan var så grei å ta med pc'n sin, og de ny-innkjøpte spillene sine, og jeg med den pc'n jeg har, spiller faktisk ikke lenger, så det var jo riktig spennende for meg å faktisk kunne spille noe spennende..

Skrevet
Pizza i tr.heim Asap? F.eks pizza buffe @ Pizzafabrikken.. 80spenn eller noe sånt. i desember en gang? :)

Jeg er med =) få med flere så hiver vi oss inn å bestiller bord på pizza fabrikken :D

Skrevet (endret)

oi..

da tror jeg det blir litt uaktuelt hvis ikke treffet havner i en helg, og og jeg får lov av moren min... :(

Endret av the coolkid
Skrevet
oi..

da tror jeg det blir litt uaktuelt hvis ikke treffet havner i en helg, og og jeg får lov av moren min... :(

jeg hadde nok aldri dratt så langt bare for å spise pizza på et sted som jeg ikke vet hvor er, men hvis vi hadde fått det til i nærheten av oslo... da.. da hadde jeg selvfølgelig kommet :thumbup:

Skrevet
oi..

jeg hadde nok aldri dratt så langt bare for å spise pizza på et sted som jeg ikke vet hvor er, men hvis vi hadde fått det til i nærheten av oslo... da.. da hadde jeg selvfølgelig kommet :thumbup:

:lol:

Samme her. (Fra Hamar, men alikevell) :p

Skrevet

ikke le.. :dontgetit:

jeg har lite å gjøre utenom å sitte foran dataen, så jeg tror jeg har godt av å komme meg litt ut, utenom sjappa til elfa og digital impuls..

dessuten, så synes jeg miljøet i disse treffene har vært ganske..

hmm.. går det å si hyggelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...