ThaKladd Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Hei, finnes det noe program som kan lage en liste automatisk utifra de filene som er i en mappe?? da tenker jeg på bruk til å lage lister med Mp3, videor og lignende, slik at man da lett kan sette det inn i word... uten å måtte skrive inn hver fil.. det må finnes... lettest å spørre her hvilket er isåfal det beste?
Joe DiMaggio Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har tengt på det samme. det hadde jo vært greit! Du kan jo putte i det minste filmer og sanger inn i winamp og lage en HTML Playlist!
Lurifaksen Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 (endret) Du kan jo åpne en MS-dos prompt og skrive dir /s /b >liste.txt vil jeg tro... skriv dir /? for å se andre kommandorer som kan brukes. Endret 6. mai 2004 av GeeZuZz
Lurifaksen Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Det var jo akkurat det jeg skrev over... Listen ligger i filen "liste.txt". har redigert innlegget over btw.
ThaKladd Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Skrevet 9. mai 2004 takker viste ikke at dir komandoer hadde så mange funksjoner brukte i tillegg /ON for å få det i alfabetisk rekkefølge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå