Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

View -> Source


Anbefalte innlegg

Før kunne jeg velge View-> Source i nettleseren for å se kodene til en nettside men det funker ikke lenger. Nå skjer det absolutt ingenting uansett hvilken side jeg prøver på inkl. min egen. Noen som vet åssen jeg fikser det?

 

Edit: Bruker ms ie

Endret av Bob Broker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest at noen type spyware o.l. virker på denne måten. Du bør derfor kjøre en runde med opprensing i systemet ditt for å utelukke dette:

 

1. Kjør først Housecall for å utelukke virus, ormer osv.

2. Kjør så Ad-aware for å renske ut spyware, dialers osv.

3. Kjør til slutt Spyboot for å se om denne finner noe som de ovenfor ikke fant.

 

Hvis dette ikke hjelper, kan en reparasjon av IE være en ide. Hvis du har en Microsoft Internet Explorer (5 eller 6) i Add/Remove Programs, så kan du starte en reparasjon fra denne. Eller kan du bruke følgende linje fra kommandolinjen:

rundll32 setupwbv.dll,IE6Maintenance "C:\Program Files\Internet Explorer\Setup\SETUP.EXE" /g "C:\WINDOWS\IE Uninstall Log.Txt"

 

Bruker du IE 5, så bytter du bare ut 6 i linjen med 5.

Lenke til kommentar

Dette kan skje når du har lagt inn en HTML editor som ikke har støtte for DDE. Slik korrigerer du enkelt dette problemet:

 

Åpne IE og velg verktøy på hovedmenyen

Gå til "Alternativer for internett"

Velg "programmer"

Sett "HTML Redigereingsprogram" til enten Frontpage om du har det, eller til Notisblokk

 

Da skal alt funke som før igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...