speedryder Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Hei jeg trenger hjelp til å redusere hastighet pr bruker til og med slå av internett tilgangen. På dagen skal de ikke ha internett, mens etter klokken 15:30 skal internett være på for fulgt. En slags timer av no slag... Funker load balancing? Noen som kan hjelpe meg med det? Et annet program som jeg har testet er Netlimiter, funker gulle lokalt, men skulle gjerne styrt internett forbindelsen til andre som kobler gjennom maskinen min. Jeg husker med Wingate kunne man se hvilke sider de var inne på. Er det mulig bare med windows Server 2003? mvh Christopher
olejohan Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Ditte kunne eg og hatt veldig god bruk for.!! so det er berre å stå på.! Mvh Ole-Johan
YamahaR1 Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Skremmende å se såkalte dataansvarlige som kommer med sånne spørsmål. Få deg jobb på en taco-fabrikk i stedet.
Ulkesh Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Skremmende å se såkalte dataansvarlige som kommer med sånne spørsmål. Få deg jobb på en taco-fabrikk i stedet. Javel ? Selv om man er data-ansvarlig, så er man ikke utlært i alle momenter innen alle felt. Dersom du hadde hatt en data-utdannelse, så hadde du visst dette, og ikke kommet med smart-ass kommenterer. Jeg sitter selv ikke med noe svar på spørsmålet, kun spekulasjoner.
jocke Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 slå av internett tilgangen. På dagen skal de ikke ha internett, mens etter klokken 15:30 skal internett være på for fulgt. Akkurat den delen er vel ikke noe problem. Er bare å kjøre nettlinjen gjennom en linux-boks med Squid (f.eks), som har read-access til users/pass på win2k3-servern, noe som gjør authenticating ganske simpelt Squid finner du her -> http://www.squid-cache.org/
Jonah Hex Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Skremmende å se såkalte dataansvarlige som kommer med sånne spørsmål. Få deg jobb på en taco-fabrikk i stedet. Skremmende å se så givende svar på forumet..... Jeg er nok redd for at du må inn med en hardware-boks som vil fungere som en gateway ut mot nettet, enten i form av Linux/Windowsmaskin, eller en form for switch med den funksjonaliteten. Programmer som Netlimiter vil enkelt kunne lukkes.
dreden Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Hei jeg trenger hjelp til å redusere hastighet pr bruker til og med slå av internett tilgangen. På dagen skal de ikke ha internett, mens etter klokken 15:30 skal internett være på for fulgt. En slags timer av no slag... Funker load balancing? Noen som kan hjelpe meg med det? Et annet program som jeg har testet er Netlimiter, funker gulle lokalt, men skulle gjerne styrt internett forbindelsen til andre som kobler gjennom maskinen min. Jeg husker med Wingate kunne man se hvilke sider de var inne på. Er det mulig bare med windows Server 2003? mvh Christopher Checkpoint VPN/Firewall-1
pgdx Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Skremmende å se såkalte dataansvarlige som kommer med sånne spørsmål. Få deg jobb på en taco-fabrikk i stedet. Skremmende å se idioter på hw.no-forumet. Hold deg til vg live istedenfor! ANIMERT AVATARHva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå