Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er dette mulig?

vil bytte ut standard utsende på knapper med egendefinerte farger, men hva må jeg gjøre?

Noen som har en lur link eller no?

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CSS:

.knapp {
border: 1px solid black; 
color: #666; 
background: #FFFFF3;
}

HTML:

<input type="submit" value="Navn på knappen" class="knapp">

Noe slikt..?

Skrevet

Evt. kan du lage dine egne knapper (bilder), og bruke CSS til å lage mouseovers o.l. Vet ikke helt hvordan det kan løses hvis du har tenkt å bruke det i et form, though...

Skrevet
Evt. kan du lage dine egne knapper (bilder), og bruke CSS til å lage mouseovers o.l. Vet ikke helt hvordan det kan løses hvis du har tenkt å bruke det i et form, though...

input:hover funker jo, men IE brukere må dermed klare seg med én eycandy mindre.

Skrevet

Veldig bra!

takk for hjelpen :thumbs:

men en ting til, har en sånn combo box/rullgarding ting som har knapp tilsvarende standard knappen, åssen kan jeg fikse på det? prøvde å gi den klassen som marvil viste, men da blei bare bakgrunnen på rullgardina endra.

Og når en knapp er trykket nede får den en svart kant rundt seg, mulig å fjerne den?

Skrevet
men en ting til, har en sånn combo box/rullgarding ting som har knapp tilsvarende standard knappen, åssen kan jeg fikse på det? prøvde å gi den klassen som marvil viste, men da blei bare bakgrunnen på rullgardina endra.

Nei den tror jeg ikke er mulig å fikse.. Kanskje via JavaScript, men ikke CSS (I think)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...