Gå til innhold

Fant en død pixell på min nye Lcd skjerm


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en Samsung Syncmaster 173T fra www.mpx.no. Pakken annkom på posten idag får noen timer siden. mentil problemet. Jeg tenkte jeg skulle teste an litt på spill og filme og sånt, funke dint me spill men når jeg skulle se film så fant jeg en død pixell på skjermen. Hva kan jeg gjøre får å fikse dette her. Erdet noe jeg kan i det helle tatt gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ein kan prøve massasjetrikset som kan hjelpe på døde pixler, men det einaste som du kan gjere viss du ikkje vil ha den er å bruke angreretten.

 

Din skjerm er standardisert ut frå ISO 13406-2, denne standarden angir kor mange pixler som må vere døde før skjermen kan byttes ut på reklamasjon. Meir om denne ISO standarden kan du lese her Dahles LCD tråd

 

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Takk får hjelpen :D !!! skal ringe til mpx nå å høre med de. tusen takk. Men ka kan eg gjør hvis eg ikke får en ny eller hevet kjøpet??? :scared:

Du har 14 dagers angrefrist, så de er nok pent nødt til å ta den i retur om du benytter deg av den.

Lenke til kommentar
skal ringe til mpx nå å høre med de. tusen takk. Men ka kan eg gjør hvis eg ikke får en ny eller hevet kjøpet?

Dette har du ifølge norsk lov rett til, kalles angrerett ved kjøp utenfor butikk (salg på gata, postordre, webshop osv). Denne har du i 14 dager, eneste er at du må betale frakt. Så du ber bare mpx om et returskjema, så ordner det seg. Dette er grunnen til mange 'demovarer' på netshop f.eks.

Noen selger derimot dette som A-varer til fullpris etterpå, selv om det burde være en b-vare med en gang esken har vært åpnet.

 

- René

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...