MEI Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 (endret) Heisann Har et skjermkort som støtter to skjermer (har tenkt å prøve med to CRT-skjermer) men kortet har en DVI-plugg og en VGA-plugg. Lurer på om det finnes en enkel adapter som gjør at jeg kan bruke en CRT-skjerm på DVI-pluggen? ..Og hva koster en slik en(hvis den finnes)??? MVH MEI Endret 4. mai 2004 av MEI
TheDarkListener Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Vis det ikke fulgte med koster en sånn adapter litt over en 50 lapp. Har en sånn selv i dual oppsettet mitt
enden Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Flyttes til skjermkort og skjermer der ekspertisen holder til
Marik Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Her er det en sånn overgang fra DVI han kontakt til 15pins Hun (VGA) kontakt. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=106841&cks=PRL
Syar-2003 Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Det geniale med en DVI-I connector på skjermkortet er at den har både analogt og digitalt signal i seg . Man trenger da en VGA adapter som tar pinnene for analog signalet i DVI-I connectoren og legger de om til en standard VGA . DVI-D derimot er kun digital signal . Ulike tilkoplinger:
kirjogra Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 bare gi meg adressen din så skal jeg sende deg en gratis sitter med så mange sånne
MEI Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Skrevet 5. mai 2004 Takk for svar, alle sammen!! kirjogra: har sendt deg en mail, Tusen takk for tilbudet!!! MVH MEI
MEI Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Skrevet 7. mai 2004 Tusen takk til kirjogra, som har sendt meg en DVI-VGA konverter!!!! Skikkelig snillt av deg!!!!! MVH MEI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå