Steikern Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 (endret) i dag kom det en ny update til counter-strike 1,6. COUNTER-STRIKE: CONDITION ZERO Scaled crosshair based on 1024 * 768 Tweaked weapon sounds New custom mission creation document (/manual/czmissiondoc.rtf) Updated headshot icon COUNTER-STRIKE Scaled crosshair based on 1024 * 768 Updated de_vertigo Updated headshot icon ALL STEAM GAMES Updated HLTV with sv_downloadurl det var det som var oppdaering ja, sikte er jo umulig og treffe med etter den oppdateringen hva er det valve driver med de ødleger jo cs ny updatering hver dag jo. hva suns det om at valve skall ta ut nye oppdateringer hver dag? og hvordan likte derre det ny sikte? Endret 4. mai 2004 av Aadna
MrLee Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 ah! oppdatert crosshair, syntes den så litt stor ut ja...blir å bruke 1024x768 igjen for meg da :=)
Deidei Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Synes den nye updaten var bra, de fikset på hsikonet, og siktet er nå blitt enda mindre. Jeg bruker 800x600, og synes det var lettere å sikte nå, spesielt på lange avstander.
Bluebeans Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Kort versjon: Elendig, får meg til å vurdere 1.5 igjen
Plomma2 Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Jeg digger det nye siktet (det lille altså) Augen er blitt genial.
Bluebeans Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Får vi høre den begrunnede lange versjonen da? Nah, kanskje i morgen
proeSS Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Den nye updaten er fantastisk, endelig et sikte som minner meg litt om betatiden der man brukte det som nå er Spectator siktet.. hehe
hinduuu Skrevet 13. mai 2004 Skrevet 13. mai 2004 jeg skulle ønkse jeg ikke har spilt cs noen gang ... mye lettere og begynne nå med det lille siktet. Altså .. jeg får bare ikke vendt meg til det nye siktet.
MrLee Skrevet 14. mai 2004 Skrevet 14. mai 2004 kanskje ikke i denne oppdateringen, men at der nerfa AWM litt iallefall var bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå