Gå til innhold

Ny skjerm!

Ravn

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har et gammel beist av en skjerm, sikekrt 9 år eller noe 17" CRT. Vil ha ny, har hørt at LCD ikke er like bra for spilling som CRT. Hvor mye bedre er CRT (vanlig klosse-skjerm), vil ha LCD mest av plass/vekt. Greit med tynn skjerm å drasse rundt på lan, og at den tar opp lite plass sånn generelt

Endret av Odland81
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er en ren følelsessak. Dersom du er villig til å betale 3000 mer for portabilitet og plassbesparelse, så er det en ting du må vurdere ut i fra formuen din. Dersom du har en CRT fra før, er det vel kanskje ikke vits i å kjøpe en ny en, de har faktisk ikke utviklet seg så mye. Mitt råd er: vent. Vent til du er helt sikker på at du vil ha LCD, for etter min mening er det ikke noe poeng i å kjøpe ny CRT. om noen år får du kanskje mye mer skjerm for pengene enn du får nå.

EDIT: formuleringsleif

Endret av smeboe
Skrevet (endret)

Den store LCD-testen: Del 3

har hørt at LCD ikke er like bra for spilling som CRT.

Hvis du kjøper en bra lcd (lav responstid) vill du ikke merke noe forskjerlle på dette

17"LCD:

Den store LCD-testen: Del 1

19" LDC:

Den store LCD-testen: Del 2

20" og 21" LCD - "Drømmeskjemene"

Den store LCD-testen: Del 3

En del info der om de ofrskjellige skjermene / i spill ect.

Fordelene med en lcd er at du ikke blir så sliten av å se på den og den er liten og lett.

Uldempen: En del dyrere en en CRT skjerm, noen av skjermene har ganske høy responstid

Ellers bare en ren følelsessak. Neste skjermen jeg skal ha er hvertfall en LCD ! ;)

Edit: Skriveleif ..

Endret av insider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...