Gå til innhold

T630'n funker ikke:(


Anbefalte innlegg

Fikk mobilen i går og har lada den over natten og skulle prøve den når jeg kom hjem fra skolen. Men når jeg skrur på så kommer det "Insert SIM", har selvfølgelig sjekket 6-7 ganger om det er satt inn riktig :dontgetit: ,men det funker fortsatt ikke.

Noen som har opplevd det samme??

Isåfall, hva gjorde dere med det?

Endret av DaRe_deVIl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, jeg har akkurat kjøpt meg t630, og når noen ringer UANSETT hvordan ringelyd jeg har satt på, kommer det et lite "ring" først, noe som er ektremt irriterende!!!!!

 

Noen som har samme problem, isåfall hvordan fjerner man dette "ringet"?????

 

 

takker for svar

Lenke til kommentar
hei, jeg har akkurat kjøpt meg t630, og når noen ringer UANSETT hvordan ringelyd jeg har satt på, kommer det et lite "ring" først, noe som er ektremt irriterende!!!!!

 

Noen som har samme problem, isåfall hvordan fjerner man dette "ringet"?????

 

 

takker for svar

Det er vell en av bugsene man ikke greier og fjerne

Lenke til kommentar
hei, jeg har akkurat kjøpt meg t630, og når noen ringer UANSETT hvordan ringelyd jeg har satt på, kommer det et lite "ring" først, noe som er ektremt irriterende!!!!!

 

Noen som har samme problem, isåfall hvordan fjerner man dette "ringet"?????

 

 

takker for svar

Det er sånn det skal være, husker det var slik på T610'n min også. Sjekk også ut når du får melding, da kommer en annen liten irriterende lyd først...

Lenke til kommentar
hei, jeg har akkurat kjøpt meg t630, og når noen ringer UANSETT hvordan ringelyd jeg har satt på, kommer det et lite "ring" først, noe som er ektremt irriterende!!!!!

 

Noen som har samme problem, isåfall hvordan fjerner man dette "ringet"?????

 

 

takker for svar

Det er sånn det skal være, husker det var slik på T610'n min også. Sjekk også ut når du får melding, da kommer en annen liten irriterende lyd først...

Stemmer! Dette er meget irriterende :p Men det er SE det vettu ;) Man kjenner det ihvertfall igjen når noen ringer! :D

Lenke til kommentar
hei, jeg har akkurat kjøpt meg t630, og når noen ringer UANSETT hvordan ringelyd jeg har satt på, kommer det et lite "ring" først, noe som er ektremt irriterende!!!!!

 

Noen som har samme problem, isåfall hvordan fjerner man dette "ringet"?????

 

 

takker for svar

Det er sånn det skal være, husker det var slik på T610'n min også. Sjekk også ut når du får melding, da kommer en annen liten irriterende lyd først...

Stemmer! Dette er meget irriterende :p Men det er SE det vettu ;) Man kjenner det ihvertfall igjen når noen ringer! :D

Den irriterende lyden er jo der for en grunn. SE bruker samme høytaler til ringetone som til samtale. Så hvis du tilfeldigvis skulle sitte klar til å ringe og du får en samtale inn med fullt trøkk inn i øra så er ikke det bare heldig. Derfor får du et lite forvarsel først i det dere kaller irriterende lyd. :yes:

 

Så det er ingen bug...

Lenke til kommentar

Dette ringet er då ikkje so alt for gale? Men det som verre er, er at ringetonen har stigande volum, sjølv om denne funksjonen er avslått. Altså, den byrjar heilt lavt, og etterkvart som det ringer, så vert det høgare og høgare. Dette er ikkje èg så fan av. Nokon som veit om dette evt. kan fiksast ved firmware-oppgradering?

Lenke til kommentar
lurte på en ting til, hvordan får man fjernet "N TELENOR" som står øverst på skjermen ?? går det an å fjerne den. den ødelegger liksom bildet litt:)

Se i se og hør elns. Tror det koster 15kr

Så vidt jeg vet, er det ikke mulig å ta vekk denne fra Sony Ericsson-modeller :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...