Gå til innhold

GTR demo


Anbefalte innlegg

Demoen var ment å være kun for presse, men når den først ble lekket ut, bestemte SimBin seg for å slippe den offentlig også.

En bane, Spa, og to biler, Lister og Morgan.

Demoen er ikke av endelig versjon, ment for at pressen skulle kunne teste "handling" på bilene. Det vil bli sluppet en offentlig demo senere.

 

"They want to make it perfectly clear that this demo was never meant for public release, is not fully bug tested, does not have even close to all the final features enabled and was only simply meant as a 'driving experience' demo for press to write previews."

 

http://www.bhmotorsports.com/download/6001 147 mb - Read the file description for password. (se nedenfor)

 

eller

 

http://download.boomtown.net/en_uk/article...iew.php?id=4999

 

Please note that upon installation of this demo you will be asked for a password. Password: GTR_Press_Demo.

 

 

Har tested demoen tidligere, og er overbevist. :thumbs:

Bra grafikk, kjørefølelse, force feedback og lyd. Kanskje litt å utsette på lyden på Lister, og mangler foreløpig lyd feedback fra hjulene, spesielt ved låsing av hjulene. Men er jo en tidlig versjon, så blir sikkert mye forbedringer før det er ferdig.

Fungerer knirkefritt på min ikke-akkurat-killerPC med xp2400+, 512 mb ram, 9800 pro. Gjenstår å se hvordan det blir med fullt felt av biler på griden.

 

Spillets hjemmeside www.simbin.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Demoen er helt nydelig. Har aldri kjørt et bilspill med bedre handling. Men jeg har et lite problem, jeg får ikke gitt full gass. Akkurat som om det er en turtallsperre eller noe. Er det noen som har et lite tips?

Det er pit lane speed limiter (fartssperre). Sjekk på oppsettet for kontrolleren din i spillet for å finne ut hvilken knapp / for å konfigurere en annen. (Default = L for tastatur)

Endret av hwe
Lenke til kommentar

"qualifying"-setup for Lister som Patrik har satt 2:10.3 runde med.....slå den....

 

http://www.bhmotorsports.com/GTR/downloads/2973

 

"Spa Qual Setup (2:10.3 sec)

Here is my best lap so far in the GTR press demo with the Lister around Spa. the setup has a little bit more oversteering than the original.

My Controller is: Momo Force with FF on (40% in the profile). No Driving Aids and SIM mode.

Developer: Patrik Gårdewall"

Lenke til kommentar
er det mulig å fjerne Steering-help? force feedback'en drar rattet i "anbefalt retning" når jeg kjører.. Kjipt!

Har du prøvd å endre der det står reverse effects ?

 

Turbosiggen; jeg har ikke tatt screenshot'et selv, fant bare fram et jeg husket jeg hadde sett på bhmotorsports tidligere for å illustrere.

Lenke til kommentar
likte ikke styringer på bilene helt,virker veldig følsom.

nesten overstyrt..

skulle vært mer mellom-styring på bilene,svinger alt for lett.

har ikke prøvd så mye,men hadde ca 2.16 som bestetid..

 

bruker gamepad(analog-styring)

Når jeg bruker gamepad opplever jeg det samme som deg. Veldig følsom og nervøs. Men når jeg kobler opp rattet, er det en sann fornøyelse. Meget kontant og presis styring. Noe av det mest behagelige jeg har opplevd i et bilspill.

Lenke til kommentar
likte ikke styringer på bilene helt,virker veldig følsom.

nesten overstyrt..

skulle vært mer mellom-styring på bilene,svinger alt for lett.

har ikke prøvd så mye,men hadde ca 2.16 som bestetid..

 

bruker gamepad(analog-styring)

Når jeg bruker gamepad opplever jeg det samme som deg. Veldig følsom og nervøs. Men når jeg kobler opp rattet, er det en sann fornøyelse. Meget kontant og presis styring. Noe av det mest behagelige jeg har opplevd i et bilspill.

ja.sikkert mye bedre på ratt..

 

bruker du både ratt og pedaler !

synes du rattet er bedre i andre bilspill også.

 

hvilket merke bruker du(rattet)pris ?

Lenke til kommentar

Jeg bruker et Logitech MOMO Racing. Et meget bra ratt etter min mening. I alle fall i den prisklassen. Husker ikke hvor mye jeg ga for det rattet, men nå tror jeg du kan få det til rundt 1000 kroner hvis du er heldig. Jeg bruker både ratt og pedaler. Det som jeg liker godt med det rattet, er at det er girspak i tillegg til de hendlene bak rattet. Litt morro å bytte på, alt etter som hvilken bil man kjører. :)

Edit: jeg liker ikke å bruke ratt i alle bilspill. Collin 2.0 er nesten det eneste Rallyspillet jeg bruker ratt på. Collin 3.0 er etter min mening håpløs med ratt. Men det er vel litt smak og behag. Men når det gjelder asfaltracing, er ratt et must.

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...