Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tusen takk Telenor!


Anbefalte innlegg

Jeg har vært i "forhandlinger" med Telenor siden desember ang bestilling av ADSL. Jeg bor i et borettslag, hvor "alle" kan få ADSL, men pga en full kabel har det ikke vært mulig for meg å få dette. Jeg har mast, og purret på de flere ganger, uten at noenting har skjedd. Men da jeg kom hjem fra jobb i går, stod det to stykker å gravde på utsiden av leiligheten min!! :yes: Da jeg så bandet hvor det stod Telenor, skjønte jeg at det var noe på gang. Og jeg hadde rett! Den gamle kabelen var dårlig, så de hadde fått i oppdrag av Telenor å legge en ny en! (det er TelNet som graver). Så da ser det ut til at alt ordnet seg tilslutt! ;) Så til alle dere som ikke kan få ADSL, stå på! Det hjelper faktisk å mase på de! Lykke til! Må bare få dette ut! Endelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så til alle dere som ikke kan få ADSL, stå på! Det hjelper faktisk å mase på de! Lykke til! Må bare få dette ut! Endelig!

Det hjelper neppe og mase med mindre det er fryktelig mange som ikke kan få, det eneste som får TN til og grave er telefon, der har de plikt til og levere og denne kabelen som graves har nok neppe noe som helst med ditt ønske om ADSL og gjøre.

Du var rett og slett heldig i og med kabelen antagelig var for dårlig til og levere telefon på også. Her i området finnes det relativt store byggefelt hvor man ikke kan få ADSL, antagelig mange titalls potensielle hvis ikke langt over hundre potensiellekunder, TN har ingen planer om og skifte ut noe som helst der for og kunne levere.

Lenke til kommentar

Der tar du nok HELT feil! Kabelen funker helt fint som tlf. Har alltid vært tlf der før. Men de som gravde der, sa at de gravde for Telenor pga en bestilling som hadde kommet inn som de ikke kunne levere til, (pga at den kabelen som lå der, var det trikset & mixet litt med den gang de la inn tlf der, for å få det til å funke) så derfor bestemte de seg for å legge ny kabel istedet. Er "bare" snakk om en 10-15m lang kabel da, er ikke en hel by liksom... :p Så over til ditt prob ang levering. Har dere mast da? Sendt inn underskrifter osv?

 

Edit: Skriveleif

Endret av knothing
Lenke til kommentar
Er "bare" snakk om en 10-15m lang kabel da, er ikke en hel by liksom... :p

Bare en inntakskabel, da kan det nok kanskje gå ja, særlig hvis de ikke har lagt den etter boka og de selv er skyld i problemene.

Men for de aller fleste som ikke kan få pga av kabelkvalitet så er det ikke snakk om 10-15m ;)

Lenke til kommentar

Er bare inntakskabel ja..glemte å skrive det i første posten. Men uansett, jeg har jo bodd der (les i naboblokka) i 9år, og det har aldri vært snakk om å legge noe nye kabel så lenge jeg bodde der, så jeg holder fortsatt på det at det er pga maset mitt, at de har gjort dette... :D

Endret av knothing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...