Gå til innhold

NetCom EasyTalk


Anbefalte innlegg

Har litt dårlig tid å kommentere på, men synes dette virker som et spennende produkt fra Netcom.

 

EasyTalk priser (per minutt)

Månedsavgift 89 kr

Ringepris 1,59 kr

SMS 0,69 kr

MMS 2,50 kr

 

 

Den gledelige nyheten er den realtivt store sponsingen som Easy Talk har i forhold til Smalltalk.

 

Nå er også Talk gått ut men prisen er blitt satt net på Active Talk til 149kr. / mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det gjør activetalk til det mest konkurransedyktige aboet på markedet nå fra de store operatørene :thumbup:

 

Easy talk er også et meget ålreit abonement, og som sagt er provisjonen på et høyere nivå enn tilogmed djuice og youngtalk.

 

Tydelig at netcom satser ihvertfall :yes:

Lenke til kommentar
EasyTalk priser (per minutt)   

Månedsavgift  89 kr

Ringepris  1,59 kr

SMS    0,69 kr

MMS    2,50 kr

Hvis jeg ikke tar helt feil - er ikke dette likt som Talk, bortsett fra at abonnementsavgiften er kuttet med 20 kroner, og ringeprisen satt opp med 10 øre?

 

Ser ikke det helt revolusjonerende... :shrug:

Endret av swanky
Lenke til kommentar
Og jeg som var fornøyd med young talk :dontgetit:

 

Liker ikke å ha ubergrensa, det er bedre å kjøpe kontantkort for 700 kroner en måned enn å få en regning på 700 kroner etterpå :p

Altså..da hadde du bare fått en regning på ca 450,-...derfor er abo bedre.

 

Nå har jo netcom også lansert netcom hint, som sier ifra når du har brukt en viss pengesum pr måned.

 

Du hadde tjent mye på å bytte til abo.. :yes:

Lenke til kommentar

hallo folkens! Det er jo sinnsykt dyrt i forhold til CHESS!

 

Chess har et abbonemang kalt "move"

 

Månedspris: 29,-

Minuttpris: 0.99 UANSETT når og uansett hvem (mobil & fast tlf)

SMS: 0,54

MMS: 1.99

Startavgift: 0.59

 

Hvis ikke du sparer penger på chess vet ikke jeg, de er landets billigste mobil operatør enten du vil det eller ikke.

 

Selv er jeg meget fornøyd med chess, har hatt dem i snart 1 år!

 

Sjekk mer og bestill abbonemang på http://www.chess.no

Lenke til kommentar

Sponsingen er kluet her, jeg er selv netcom kunde og kan få enda en mobil til en krone om jeg holder meg til NetCom. Jeg får f.eks. en 3200 til 490 istedet for 1590 (som er billigste i prisguiden her på amobil.no). Det er ca 92 kr / mnd. i rabbat. Så man kunne sagt at det ikke var noe mnd avgift på abo om man ville, men at man betalte fullpris på telefonen. I tilleg et det 100 kr høyerre etableringspris på Chess abo. Med Chess "Move" må man i tellegg betale katura over Epost, hva nå det betyr. Vet ikke om Chess støtter eFaktura.

 

Jeg vet at dette er litt på kanten resonering, men personlig har jeg gode grunner til å holde meg med netcom. Bra tilbudskampanjer med MMS, fler tillegstjenester, forhandlere som fikser til som nytt SIM og andre problemer med en gang, billigere GPRS. MMS bryr meg ikke så mye men det skal sies at Chess er 50 øre billigre (når de tar betalt) pr. MMS.

Lenke til kommentar
hallo folkens! Det er jo sinnsykt dyrt i forhold til CHESS!

 

Chess har et abbonemang kalt "move"

 

Månedspris: 29,-

Minuttpris: 0.99 UANSETT når og uansett hvem (mobil & fast tlf)

SMS: 0,54

MMS: 1.99

Startavgift: 0.59

 

Hvis ikke du sparer penger på chess vet ikke jeg, de er landets billigste mobil operatør enten du vil det eller ikke.

 

Selv er jeg meget fornøyd med chess, har hatt dem i snart 1 år!

 

Sjekk mer og bestill abbonemang på http://www.chess.no

Hallo? LESTE DU det jeg skrev?

 

Chess Move med en X600 fra samsung vil koste 2899,- + (29 x 12) = 3247.

 

Netcom Active Talk med X600 vil koste 299,- + (149 x 12) = 2087

 

Og da er det BILLIGERE å ringe med active talk.

 

Ergo sparer du tusen kroner minst på å kjøpe med binding i dette tilfellet. Marginen er mindre i andre tilfeller, men du vil så og si alltid tjene på det.

Provisjonene er enormt høye for tiden, og det gjør telefonene billige.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har nettopp bundet mitt Talk abonnement for nye 12måneder.

Det var en fyr fra NetCom som sa at jeg kunne spare 1200,- i året (få hundre kroner avslag på regningen i 12 måneder). Det er jeg egentlig litt glad for.

Har snakket med NetCom, og det kommer en endring vedr de tilbudene om kr 1200 avslag (eller den summen som er avtalt) fordelt på ett år!

 

NetCom vil om kort tid vedta ny rutine:

Du kan når som helst gå fra rabatt-tilbudet med binding , over til binding for ny tlf istedet.

 

Slik jeg har forstått det, gjør de dette slik at man gir kunder som er fornøyd med sin telefon f.eks 1. mai rabatt med binding. Hvis kunden f.eks skader sin tlf 1. juli (altså etter 2 mnd med rabatt og 10 mnd igjen av binding), så har kunden mulighet til å skaffe billig tlf mot å si fra seg resten av rabatt, og få 12.mnd binding fra den dato.

 

På denne måten slipper man misfornøyde kunder som da velger å se ut sin binding, og gå over til en konkurrent, i ren frustrasjon for mangel av en bedre tlf. En annen fordel er jo at man hele tiden kan ha en eller annen form for rabatt året rundt, enten ved form av subsidiert tlf eller direkte rabatt, uten å være helt fastlåst. På denne måten lever jo NetCom opp til sitt slagord. Enklere og mer inspirerende for kunden...

 

Gratulasjoner til NetCom som virker å forstå kunders behov...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...