Gå til innhold

Netshop den beste webshop.


Anbefalte innlegg

Netshop den beste webshop.

 

I går bestilte eg et PC-oppsett med blant annet OCZ 1024MB EL Dual Channel, Lian-Li PC-50 Miditower Aluminium, AMD Athlon 64 3000+ Tray og iiyama 17" LCD E431S-S Sølv fra netshop.no.

 

I dag la eg merke til at eg hadde gjort ein feil i bestillingen. Eg hadde ikkje bestilt iiyama 17" LCD E431S-S Sølv, men iiyama 17" LCD E430-S Sølv. I ni-tiden sendte eg ein e-mail til netshop og forklarte feilen eg hadde gjort. Det tok maks 1min. før de hadde fiksa feilen min og oppdatert ordrestatusen min, så raskt så seint på kveld. Det kaller eg service det. :D

 

Ei lite stund etter la jeg merke til at om eg hadde bestilt i dag og ikkje i går ville eg ha fått OCZ 1024MB EL Dual Channel, Lian-Li PC-50 Miditower Aluminium og AMD Athlon 64 3000+ Tray på tilbudspriser. Men siden eg bestilte i går så fekk eg berre Lian-Li PC-50 Miditower Aluminium og AMD Athlon 64 3000+ Tray på tilbud.

 

Eg sendte ein e-mail til og spurte om eg kunne få tilbudene som om eg hadde bestilt alt i dag. Ei kort kort stund etter var det oppdatert igjen og eg fekk det enda biligere. :):):):):)

 

dette blir en klar 6er til netshop i webshopguiden, det er helt sikkert den beste hardware-butikken på nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, skulle vel egentlig bare mangle at de vet hvordan man skal drive en nettbutikk, ettersom de fleste i selskapet kommer fra Komplett...

Med det mente du hva?

Datterselskaper av komplett/norek ? blir startet av personer fra komplett/norek eller rett og slett har varer fra komplett/norek ?

 

Litt vanskelig å forstå hva du mente der

Lenke til kommentar
Vel, skulle vel egentlig bare mangle at de vet hvordan man skal drive en nettbutikk, ettersom de fleste i selskapet kommer fra Komplett...

Med det mente du hva?

Datterselskaper av komplett/norek ? blir startet av personer fra komplett/norek eller rett og slett har varer fra komplett/norek ?

 

Litt vanskelig å forstå hva du mente der

Blir drevet idag av tidligere ansatte i Komplett. Men det er ikke noe datterselskap av Komplett. Det var skrevet i Finansavisen i høst når Netshop startet ( den gang HWB) at ledelsen i Netshop var med på å starte opp Komplett.

Lenke til kommentar
Blir drevet idag av tidligere ansatte i Komplett. Men det er ikke noe datterselskap av Komplett. Det var skrevet i Finansavisen i høst  når Netshop startet ( den gang HWB) at ledelsen i Netshop var med på å starte opp Komplett.

Ok, var det jeg trodde du mente, men som sagt, var ikke alt for enkelt å forstå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...