Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Jeg har planer om å kjøpe et hardisk lontrollkort og er helt newbie på det område noen som har noen tips om hvilke jeg skal kjøpe? jeg har ikke tenk til å bruke så vedige mye penger på det.
Simen1 Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Hvilken type harddisker har du tenk å koble til det? vanlige Parallel-ATA disker, Seriell-ATA, SCSI ... Ønsker du mulighet for RAID etc.? Hvilken prisklasse er det snakk om? (de billigste koster fra ca 300kr, raid-kort gjerne fra 5-600 kr, SCSI kort ennå mer osv) Hvordan er oppsettet ditt nå? (Antall harddisker, CD-rom'er osv, og navn på hovedkortet)
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 (endret) hovedkortet er: ASUS A7V8X-MX les mer om det her og jeg har to hardisker, og en DVD-spiller og en DVD-brenner Endret 3. mai 2004 av Slettet-lQle7N2M
Simen1 Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Hva med en av disse: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10210 Samtlige duger sikkert helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå