Gå til innhold

vampire the masquerade redemption og bloodlines

Anbefalte innlegg

Skrevet

den legendariske og vakre historien om den modige korsfareren Christof Romuald

og hans sørgelige skjebne med den vakre anezka :cry: (en nonne) det hele begynte i 12 hundre tallet med en korsfareren Christof Romuald hvar i en voldsom kamp med belgierne han ble skadet med en pil i magen og derfor send til praha (prague) for og leges og der han våknet i sengen med ett vakert syn nemlig anezka som stirret på ham mens han våknet det hvar slik de møttes og derfor trollbundet av kjærligheten av hverandre :love: men han hvar uheldig den natten morgen der igjen :devil: den sterke vampyren Ecaterina the Wise (klan leder for brujah) fant ut av at korsfareren hvar mektig ved sverdet og en styrke med en demon og derfor trengte ham ved sin side de hvar nemlig sårbar mot angrep fra andre vampyr klaner spesielt den hatede klanen :angry: Tzimisce og den urgamle ondskapen nemlig den mektige vampyrdemonen vukodlak og der begynner den utrolige sagaen om Christof Romuald og den vakre anezka (kommer ann på hvor høy eller lav humanity du har noe som DU kan besteme men da må du kunne styre dyret i deg og kunn velge de snille valget i ord lista når det dukker opp! :thumbup: ) du slåss for og overleve i den mørke middelalderen i praha (prague) og vienna og tjener (kamp poeng) og derfor blir mektigere etter hvert du får også noe vi kaller disiplin nemlig makten i vampyrenes blod kraftig magi og fysisk helse styrke og intiligens og mye mer til slutt kommer du til året 1999 og igjen slåss for og overleve og for og finne den vakre anezka gjenom

london og new york der du møter både foræderi og allianse og til slutt vukodlak!.

nå? hva synes dere? :hmm: spendene eller hva? :yes: det hvar min kritikk til

VAMPIRE THE MASQUERADE REDEMPTION og BLOODLINES(nesten samme historie)

(husk at DU bestemmer om slutten skal være god :thumbup: middels :nei: eller ond :devil: jeg foretrekker god slutt).

vel takk for meg nils iver namlos øien vampyr fans over alle vampyr fans håper kritikken min falt i smak for dere lesere hvis dere har spørsmål :hmm: om spillene så spør meg på msn [email protected] jeg anbefaler på det sterkeste att alle fans av vampyr spill burde prøve VAMPIRE THE MASQUERADE REDEMPTION demo

last det ned fra internett full versjonen har en unik spille effekt samt den mest kontroler bare multiplayer programmet en kan tenke seg! lan eller på internett

der man kan spille med tøffe spillere og chatte eller være en dm (dungoenmaster)

det vil si att DU kontrolerer historien i spillet skap din egen krøniker eller last ned noen hjemmelagde de er veldig tøffe eller du kan spille med deg selv på lan :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NO SPOILERS1!!! FFS!!! :p

jeg spillte endel Vampire tidligere..synd gruppa ser ut til å ha mista interessen... Redemption ble litt for mye Hack'n Slash for meg...det kunne nesten like godt vært D&D.....

Har store forhåpninger til Bloodlines...

Skrevet

Vampire er et veldig bra rollespill, men selve storyen er jo utgammal, da. Anbefaler at du graver frem en del gamle klassikere både i bok og filmformat hvis du liker dette rollespillet. Det vil gi deg en helt annen vinkling på storyen.

Når det gjelder valg av plassering for denne tråden tror jeg du har bommet litt. Rapporter tråden selv og be mod om å flytte den, så slipper du at den blir stengt.

-KJ

Skrevet
Ble bloodlines utsatt i forbindelse med HL2-tyveriet? Eller er alt som det skal være?

faktisk så ble ikke half life2 stjålet det ble utsatt pluss det er bare 4 år det er ikke

gammelt :mad: og du kunne solgt det til meg flere spørsmål?

Skrevet
faktisk så ble ikke half life2 stjålet det ble utsatt pluss det er bare 4 år det er ikke

gammelt :mad: og du kunne solgt det til meg flere spørsmål?

Hørt om punktum? Komma? ;)

Skrevet

Jeg mener å huske at alle som utvikelt spill med HL2 motoren hadde avtale med Valve om å ikke gi ut spill før HL2 var i butikkene...så det er nok derfor det er utsatt...det og de må kanskje skrive om kildekoden de også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...