Gå til innhold

Hvilket kabinett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville nok satset på Aopen kabinettet, bruker det selv til min xp maskin og er godt fornøyd, den stforsyningen som er med er meget bra og lydløs.

 

PS: om du kjøper det på Psdata leverer de det med en 350 W stforsyning, de tar 745.- for det og har det inne . Den stforsyningen er den samme som Microplex selger under navnet fortron/source og tar 595.- for .

Lenke til kommentar
tja de 2 sist nevnte ville jeg tatt (og for all del, hold deg unna ferdigmodda kabinetter som raidmax etc.) Det er bare cs gamere som syns slikt er kult på lan ;)

OG det er "drittfett" på lan osv.. ;)

 

Men når du kommer hjem og skal spille CS igjen, irriterer du deg maX over juletrepc'N som surrer ved siden av deg!! :blush:

 

Har et skyhawk kabiss ved siden av meg nå, og lysa irriterer maX!! :thumbdown:

 

Lys fra temperaturmåleren, rehobusen og neonlysa er plagsomt i lengden!!! :dontgetit:

 

IKKE skaff dere juletrepc folkens!!! :thumbdown:

 

MEN... ville nok gått for Aopen kabisset jah... det er det beste av de... ((Og du slipper å draase på et tungt, kjedelig, OG ikke mindt vanlig kabinett))

 

lykke til!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er bare cs gamere som syns slikt er kult på lan ;)

Eyyy, pass munnen din :mad:

Ikke undervurder cs gamere :p

helt enig balleman jeg er cs gamer og jeg har lian li pc75usb men vannkjøling! :devil:

Er en del fjortis-kultur ute og går blandt cs-gamere da, er gamer selv jeg

Lenke til kommentar

Chieftec er KONGE kabbinetter, personelig syntes jeg at MX serien er bedre en dragon(vifte i døra). srømforsyniga er god også, den som satt oginalt i kabinettet mit var på 360 watt, kjøpte en mist 550 watt. Det viste seg at orginalen holdt 12 volten høyere en misten (11.95 på Chieftec og 11.50 på mist)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...