Gå til innhold

Kommer historien til å gjenta seg...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenshi: Det har seg jo da slik at HL2 ikke kommer ut før muligens i slutten av 04 begynnelsen av 05, og etter at det har vært ute et halvt år eller slik så begynner sikkert noen å redigere det litt, så det blir nokk mest sannynlig ikke i år, hvis da ikke Valve har noen hemmeligheter på gang.. Er jo nesten en selvfølge at det ikke blir gratis da.. :p Men who cares, jeg kommer til å kjøpe jeg ja.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Tenshi: Det har seg jo da slik at HL2 ikke kommer ut før muligens i slutten av 04 begynnelsen av 05, og etter at det har vært ute et halvt år eller slik så begynner sikkert noen å redigere det litt, så det blir nokk mest sannynlig ikke i år, hvis da ikke Valve har noen hemmeligheter på gang.. Er jo nesten en selvfølge at det ikke blir gratis da.. :p Men who cares, jeg kommer til å kjøpe jeg ja.. :thumbup:

HL2 kommer mest sannsynlig i løpet av sensommeren...

Lenke til kommentar
Tenshi: Det har seg jo da slik at HL2 ikke kommer ut før muligens i slutten av 04 begynnelsen av 05, og etter at det har vært ute et halvt år eller slik så begynner sikkert noen å redigere det litt, så det blir nokk mest sannynlig ikke i år, hvis da ikke Valve har noen hemmeligheter på gang.. Er jo nesten en selvfølge at det ikke blir gratis da.. :p  Men who cares, jeg kommer til å kjøpe jeg ja..  :thumbup:

HL2 kommer mest sannsynlig i løpet av sensommeren...

Jo tidligere jo bedre.. Så hvis det kommer et CS 2 så kanskje mars/april neste år hvis HL2 kommer på sensommer/høsten eller noe sånt..

Lenke til kommentar
Det var ikke valve som lagde CS (bare til informasjon) og jeg vet at CS2 lages paralelt med HL2. Det var og sikkert er Gooseman og Cliffe som står for dette. :)

wow, hvor har du funnet ut at CS2 lages da? eller er det bare rykter?

 

Men tror neppe at noe CS 2 faar samme "gnisten" som cs idag har..

Skal noe til for aa overgaa det.. :no:

Lenke til kommentar

Har ikke fått bekreftet at CS2 er i produksjon og tror heller ikke det stemmer, men en del rykter vil ha det slik. De fleste av ryktene som er ute er ren svada, som f.eks.

 

-CS2 skal lanseres samtidig med HL2 og gå under navnet CS2: Mission Miami. Tror det var en aprilsnar, husker ikke.

-CS2 skulle bli bundla sammen med ATI 420XT. Bare tull det og.

-CS2 skulle bli utviklet parallellt med Team Fortress 2. Delvis tull. Det var da CS:Condition Zero det var snakk om.

- Rogue Software skal være engasjert for å utvikle CS2. Tull og avvist av RS.

 

Pr. dags dato er CS2 ikke i produksjon, det er jeg rimelig sikker på. CS ble ikke utviklet av Valve, men var en mod som ble laget i etterkant av HL-utgivelsen. Slik blir nok utviklingen denne gangen og. Men det kommer garantert til å bli mer kamp om beinet denne gangen for å få utviklet CS2. Og den potensielle økonomiske gevinsten gjør at jeg antar detet blir et kjøpespill. Men alt blir bare spekulasjoner.

 

Jeg tror uansett av vi kan slå fast at CS2 er noe som må komme. Det er u-ungåelig at noen ikke vil prøve å videreutvikle verdens mest populære online fps med en ny grafikkmotor.

Lenke til kommentar

Med fare for å høres rød ut: Hvis det skal lages en CS mod til HL2 så må den lages av gooseman, og da må han bort fra den kapitalistiske Vivendi/VALVe gjengen og begynne fra bunnen av, som cs 1.0b i sin tid. Og fint hvis fjortissene holder seg unna denne evt. gang :/

Lenke til kommentar
Håper at historien til HL2 blir ganske bra, slik som HL. At de ikke bare fokuserer på grafikk.

Det tror jeg du ikke trenger bekymre deg over ;)

 

Ut i fra det jeg har lest og sett så virker det som spillet har en solid historie å fortelle. Half Life 2 er ikke bare grafikk. I spillet må du delvis bruke elementene rundt deg. Fysikken blir din beste venn. Tror ikke mange spill kan måle seg med måten HL2 tar i bruk fysikken, de tar det til et nytt nivå.

 

Fra IGN PC

All in all we were extremely impressed with our play time, and it looks like Half-Life 2 is living up to the hype. It feel great, looks great, and plays great. The game just reached alpha a few weeks ago and is content complete. Even though we only got to play for 30 minutes, it's fully playable from start to finish at this point, and Doug tells us that Valve is at the tweaking and polishing stage. I have no doubt Half-Life 2 will be worth the wait, whether that be (hopefully) this summer or not.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...