Gå til innhold

Store våpen i Fallout 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

San Fransisco you say? Der har jeg ikke vært enda. Hvor ligger det? Eller hvem må jeg snakke med/hvilken quest må jeg gjøre for å komme dit?

Skrevet (endret)

Av en eller annen grunn har jeg gått for hand to hand, martial arts ^^

Liker det liksom nært og personlig ^^

Strength 6

Perception 7

endurance 7

charisma 2 ^^

Intel 10

Agility 8

luck 6 ^^

Noe slikt bruker eg ^^ Intelligence before all!

Knekk foten på en fiende, og hold de litt på avstand ^^

Slå en fyr i øyene, og han mister en runde (grunnet percept)

Slå en fyr i hode, og han ligger der en stund ^^

Skytevåpen funker det òg, men med håndvåpen får du slått ned flere fiender i en sleng.

Endret av felzius
Skrevet

Jeg har funnet meg fram til san fran nå, cozy sted :)

Tok meg også turen til Narvanro eller whatchacallit og møtte på noen folk i power armour.... Loada igjen jeg :)

Skrevet

Du loker ikke bare ned til SF i begynnelsen av spillet heller. Da er du aaaaaaltfor pinglete til å kunne gjøre noen av questene i byen, som er beregnet på slutten av spillet. Du går også glipp av halve spillet.

Skrevet

Heh, har ikke gjort noen quests der enda :) Var bare for nyskjerrig til å la noe i den enclave basen gå forbi meg :p

Skrevet

Jaja :) Skaffa den. Kjekt med bagasjerom. Eneste problemet er at den SLUKER bensin :( Har hørt om en sånn antigravity plate, men har ikke sett noe til den.

Skrevet

Du får en upgrade til bilen som gjør at den bruker 50% mindre drivstoff. Mener å huske at du får den utenfor NCR (helt nederst på kartet, ca. midt på). Hvis jeg ikke husker feil, er det en fyr med "robes" (kommer ikke på et bedre ord, "kappe" blir feil) som står utenfor slave-inngjerdingen som selger den.

Skrevet (endret)

Jepp, og i den upatcha versjonen (som desverre ikke har kompatible savegames med patcha) kunne man finne den liggende i baksetet på den vraka Highwayman bilen i Klamath. Fuel Cell Controller tror jeg den het.

Du kan ikke få antigrav-uniten til bilen før etter du har fullført spillet og får cheatboka. Det som er så genialt, spillet fortsetter etter at plottet er over også. Kan roame rundt og drepe alt i alle byene om du vil..får ei bok som gir deg uendelig mye XP og masse andre digge greier. Drepe de fordømte ungene som rappa random ting fra deg i The Den f.eks.

Endret av Bitex
Skrevet

Jeg har fått tak i noe fra den fyren i NCR, men han sa at den bare fikk bila til å gå fortere. Kjøpte meg en Vindcitor (?) Minigun :) Håper den kommer til å gjøre noe godt :) Møtte også på en caravan, men så begynte de og angripe meg med sine high tech laservåpen, så da måtte jeg bare slakte de. Vips, 5 gratis laser rifles :)

Skrevet

helt ærlig synes jeg big guns er litt bad i fallout, veier mye, trenger heftig mye kuler/energy cells. Dessuten bygger man som regel opp small guns i starten, hvis man ikke går for nærkampsfyr med klubber og slikt da :p Anyway da føler jeg det er best å fortsette med small guns, ettersom gauss rifle(etter min mening) er best i spillet. men putt litt i energy weapons slik at du kan bruke plasma rifle, ettersom du får den en del tidligere i spillet en gauss rifle. Min mening da...... :roll:

Skrevet
Hvis jeg ikke husker feil, er det en fyr med "robes" (kommer ikke på et bedre ord, "kappe" blir feil) som står utenfor slave-inngjerdingen som selger den.

kan ikke dy meg .. kutte kansje? er ikke det et korrekt norskt ord det? :)

Skrevet (endret)
Nei, robe = kappe, riktig det.

var ganske sikker på at det var cloak, jeg.

"robes" er ikke knepp/slengkappe ihvertfall, det er jeg ganske sikker på.

men det er vel ikke så farlig. :)

edit: leifevirks

Endret av rasgar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...