Gå til innhold

Maxtor 200gb uleselig


Anbefalte innlegg

La meg på sengen for å se på en episode av That 70 Show jeg hadde på min eksterne Maxtor harddisk.

Greit nok, men jeg sovna og episoden gikk om igjen og om igjen..

Når jeg skulle bruke pc´n etter noen timer, kom jeg meg ikke inn på harddisken.

 

Fikk denne meldingen :

e:/ is not accessible - the request could not be peformed because of an I/O device error. :hmm:

 

Har fått med meg at Maxtor har sine problemer, og jeg angrer på kjøpet nå.

Innholdet var på 110g og er nå utilgjengelig..

 

Noen som har vært borti dette før?

Prøvde GetDataBack, men fikk en sector error etter 5 min og ville ikke fortsette.

 

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La meg på sengen for å se på en episode av That 70 Show jeg hadde på min eksterne Maxtor harddisk.

Greit nok, men jeg sovna og episoden gikk om igjen og om igjen..

Når jeg skulle bruke pc´n etter noen timer, kom jeg meg ikke inn på harddisken.

 

Fikk denne meldingen :

e:/ is not accessible - the request could not be peformed because of an I/O device error. :hmm:

 

Har fått med meg at Maxtor har sine problemer, og jeg angrer på kjøpet nå.

Innholdet var på 110g og er nå utilgjengelig..

 

Noen som har vært borti dette før?

Prøvde GetDataBack, men fikk en sector error etter 5 min og ville ikke fortsette.

 

På forhånd takk

Det var jo fint at du fikk alt tilbake, men Maxtor er nok noe av de mest pålitelige diskene som finnes, så du trenger ikke angre på kjøpet :) - jeg tror nok Maxtor er den produsenten som har hatt minst problemer med diskene sine de siste årene, iallefall hvis vi sammenligner med IBM, WD og Seagate.....

 

Ellers er min erfaring at slike ting skjer med eksterne disker innimellom, ikke spør meg hvorfor :-/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har samme problemet med min 3mnd gammel Maxtor DiamondMax9 sata harddisk, kommer ikke inn på den i det heletatt lenger. :cry:

 

Hvilke programm kan jeg bruke for å prøve å hente ut dataen som ligger på den slik at jeg eventuelt slipper å miste det ? :scared:

 

Den er delt opp 2, der win-xp ligger på c: og endel bilder, film og musikk ligger på d:

 

Håper det er mulig å få reddet ut noe av dette før jeg sender den tilbake til komplett :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...