Gå til innhold

Er dette en OK PC ?


Anbefalte innlegg

Ser mange her sier Celeron 2,4 ikke duger til det bruket. Jeg sitter på en P3 933mhz maskin her med 640mb sd-ram og har akkurat de samme bruksområdene. Har aldri hatt problemer med ytelsen. Tviler på at Celeron 2,4 er VERRE enn p3 933?

:hmm:

Verre er den nok ikke, men det er ikke langt unna! Disse 2.4GHz lurer litt for mange til å tro at den yter bra, noen den ikke er i nærheten av å gjøre. Men kjøper han seg en celly nå så vil han få en gigantisk ytelseøkning når han en dag bestemmer seg for å oppgradere til en P4c :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig kan noen si noe imot at AMD er billigere og bedre. Intel er bedre på tunge, krevende prossesser, langt bedre faktisk, imens AMD slår Intel på spill. Det er et velkjent faktum, og er veldokumentert hvor enn du går. Selv skulle jeg gjerne ha byttet 3,0 ghz p4 prossessoren min mot en tilsvarende AMD-prossessor, da jeg gjør veldig lite slike oppgaver, og spiller altfor mye.

Men her snakker vi om Intel CELERON

Lenke til kommentar
Ser mange her sier Celeron 2,4 ikke duger til det bruket. Jeg sitter på en P3 933mhz maskin her med 640mb sd-ram og har akkurat de samme bruksområdene. Har aldri hatt problemer med ytelsen. Tviler på at Celeron 2,4 er VERRE enn p3 933?

:hmm:

Verre er den nok ikke, men det er ikke langt unna! Disse 2.4GHz lurer litt for mange til å tro at den yter bra, noen den ikke er i nærheten av å gjøre. Men kjøper han seg en celly nå så vil han få en gigantisk ytelseøkning når han en dag bestemmer seg for å oppgradere til en P4c :thumbup:

Det er en helt ok midlertidig løsning, hvis han kjøpte en duron så måtte han kjøpe et socket A hovedkort. For så og kjøpe et socket 754 hovedkort + nye CPU for virkelig å få kraft. Men nå trenger han bare å kjøpe 3,2Ghz for å få en tilnærmet ny maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...