Gå til innhold

SE T630 Eller Z600


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo smak og behag dette her. Men sidan begge mobilane har samme speks. (t630 er kanskje litt raskare) så tykkjer eg sjølv at t630 er det beste valget. Sidan den er mindre, lettar og etter mi meining; finare. Sikkert sidan eg har ein sjølv :)

Lenke til kommentar
... Ville valgt Z600... Syntes det er fet med klapp, og T630 er gørrkjedelig! :thumbdown:

Er litt enig. Har holdt på litt med en sort T630 i dag. Den har ikke så flott utseende som mange skal ha det til. Syntes den var litt kjedelig i forhold til min Z600. Men for all det. Begge er meget bra telefoner. Spørs bare hva DU liker best, da de er tilnærmet identiske innvendig.

 

Edit: Syntes at menyene var litt raskere på T630. Det skal den ha. Men det fikser vel SE med en SW oppgradering til Z600, regner jeg med.

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Som tlf. er det litt bagateller som skiller t630 og z600, ikke de store forskjellene, det er i designet forskjellen ligger.

Rent praktisk er nok z600 "best" pga. klappformen som beskytter skjermen, men den er desverre større og tyngre enn t630, så da er du tilbake til der du startet...

Dette handler mest om smak og behag, et individuelt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...