Gå til innhold

en liten Chieftec casemod.. kansje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:blush: Jeg tenkte å male deler av kabinetet inni med UV maling? kansje hele?

og sette et blått vindu in der?

hva mener dere om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bli bra det. vindu i chieftec kabbis er jo noe _alle_ har...men uv lakk derimot! (du bør ha uv lys uten om kabinettet ditt da.. ;)

Skrevet

Jeg ville aldri gjort det. Ganske enkelt fordi jeg mener det vil se stygt ut. Men det betyr vel ikke at du ikke skal gjøre det.

Skrevet

Vindu + En katode vil sikkert bli kult, den vil gi så mye lys at UV maling ikke vil vises men du kan få nesten samme effekten.

Skrevet (endret)

Hva med visst jeg dropper UV malinga og tar alle IDE og FLOPPY kablene bytter de ut med UV reaktive kabler PLUSS at jeg setter på sånn UV reaktiv Cable Sleeving på alle Drev ledningene?

Endret av Zjaxy
Skrevet
Hva med visst jeg dropper UV malinga og tar alle IDE og FLOPPY kablene bytter de ut med UV reaktive kabler PLUSS at jeg setter på sånn UV reaktiv Cable Sleeving på alle Drev ledningene?

Det hørtes bedre ut enn den første ideen din ;)

Skrevet

blir pent det ! samme har jeg gjort i min pc.

blir ryddig og fint

Skrevet

Få tak i fluoriserende hyssing og fest på kanten til ale kort, rambrikker og vifter i pcen. Jeg har festet på skjermkort, ram og cpu-vifte. Det gir en ganske bra effekt i uv-belysning :thumbup:

Skrevet

du kan jo kjøpe UV pen/tusj og tegne alle strekene på kortene dine og lage dotter og sånt det skal jeg gjøre. ser drit kult ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...