Gå til innhold

Feil når jeg spiller spill


Migr

Anbefalte innlegg

hei

Når jeg spiller et spill og bare etter bare et par minuter så klikker dataen.

Jeg har 3000+,512mb ram og 9800 pro

Kan noen hjelpe meg?

pluss når jeg starter dataen står det feilrapport og at sjermkortet kan ha skylden....men pcen er helt ny så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skjer?

Endret av Migr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
hei

Når jeg spiller et spill og bare etter bare et par minuter så klikker dataen.

Jeg har 3000+,512mb ram og 9800 pro

Kan noen hjelpe meg?

pluss når jeg starter dataen står det feilrapport og at sjermkortet kan ha skylden....men pcen er helt ny så jeg skjønner ikke helt hvorfor det skjer?

hei

 

Jeg har 2800+, 512mb ram og 9800 pro.

 

Jeg sliter også med det samme problemet med min pc etter at jeg instalerte 9800 pro. Jeg har nå søkt profisjonell hjelp og de sier at kjøling er viktig for at alt skal fungere normalt. Windows versjonen kan også ha noe å si. Jeg har Windows XP home edition ,men nå skal jeg teste Windows XP pro. Hivs det virker skal jeg gi beskjed. :thumbup:

Lenke til kommentar

Foreldrene mine kjøpte en ferdigbygd PC fra en lokal databedrift (tror det var Targa). Når jeg var hjemme hos foreldrene mine til 17. mai, måtte jeg jo selvsagt åpne kabinettet og se hvilke komponenter som stod i den. Da fant jeg noe ganske interessant; en løs skrue lå oppå skjermkortet. Så om dette er en ferdigbygd PC, foreslår jeg at du åpner kabinettet og kikker litt rundt, sjekker at ledninger sitter som det skal o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...