Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nå gidder jeg ikke vente mer på Telio


Anbefalte innlegg

Har lest så mye bra om Telio, priser og kvalitet skal være brukbart, men nå er jeg gått seriøst lei av å vente på de. Andre som er i samme båt?

Får jeg ikke et positivt svar fra de innen mandag så blir det bruk av angrerett skjemaet. Synd, for det som virker som et bra produkt, men herregud, det er så man savner Telenor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli lei jeg også. Det er greit nok at vi må vente, men de kan i alle fall holde oss informert. Et seriøst selskap tar ikke i mot en bestilling, uten at noenting skjer, eller noe informasjon blir sendt ut på over en måned. Hadde ikke jeg visst at Telio sliter med masse kunder, hadde jeg selvsagt ikke skjønt hva som skjedde, og ville sannsynligvis trodd at bestillingen ikke var blitt registrert.

 

Jeg fikk forresten en e-post for noen uker siden, og da så det ut som om alt var i gang. Måtte bare bekrefte opplysningene, så skulle porteringen være gjort innen månedskiftet.

 

Men jeg har ikke sett snurten av adaptere som jeg skal motta en uke FØR porteringen begynner (som igjen tar over en uke).

 

Begynner å bli særdeles useriøst fra Telio sin side.

Lenke til kommentar

Telio er ikke god på informasjon, og ting tar tid.

 

Men når man først får adapteret fungerer løsningen kjempebra, selv om jeg nå har ventet på portering leeeenge..

 

men.. man sier jo ikke opp telenor før etter nummerportering, så det er jo ikke akkurat slik at man er uten telefon før man har fått varene fra telio da.

 

Dessuten så er det ingen bindingstid på telio, så dersom man ikke liker løsningen, kan man jo også si opp.

 

jeg ventet i mange mnd før jeg fikk løsningen, men det var verdt ventetiden synes jeg.

 

gleder meg vilt til nummerportering går i orden, slik at jeg blir kvitt telenor en gang for alle.

Lenke til kommentar
Har lest så mye bra om Telio, priser og kvalitet skal være brukbart, men nå er jeg gått seriøst lei av å vente på de. Andre som er i samme båt?

Får jeg ikke et positivt svar fra de innen mandag så blir det bruk av angrerett skjemaet. Synd, for det som virker som et bra produkt, men herregud, det er så man savner Telenor.

Det er mye forskjellige meninger om Telio. Men det vi må huske på er at Telio er først i norge til å rulle ut ip-telefon til folket. Utstyret er nytt og lite utprøvd, og ikke minst, det er en ENORM masse med kunder som vil ha ip-telefoni. Synes Telio har gjort en bra jobb jeg selv om de kanskje kunne vært litt flinkere med informasjon til kundene. Som andre her sier, når det først fungerer så fungerer det supert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...