Gå til innhold

Dårlig plass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et slikt kabbinett: link til specs...

Hq45pro_Aquamarine_b.jpg

Vannkjøling:

AC raddis 240

2stk. Titan 120mm vifter

AC Cuplex socketA blokk

3meter slange

Hydor L20 II pumpe

Så kommer det store spørsmålet!

Hvordan skal jeg få alt dette inn i kabinettet? Skal jeg heller kjøpe et Chieftec Full eller kan jeg modifisere aopen kabinettet?

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det som er problemet! PSU'en tar plassen for radiatoren så det blir nesten ikke noe bedre plass når jeg fjrner cd-rommen.. Tror jeg kjøper et nytt kabinett heller!? :roll:

Skrevet
Det er det som er problemet! PSU'en tar plassen for radiatoren så det blir nesten ikke noe bedre plass når jeg fjrner cd-rommen.. Tror jeg kjøper et nytt kabinett heller!? :roll:

Hiv radiatoren i bunn, så går det bra.

Skrevet (endret)

Kanskje det går ja. Har nå satt den i bunnen å skal kanskje skjære ut hull til den. Men nå fant jeg ut et nytt problem!

Jeg fikk jo vannkjølingen i går, men har ikke montert Titan viftene enda. Idag skulle jeg montere dem men da så jeg at jeg måtte ha noen andre skruer til å feste viftene i radiatoren (evo240).

Hvilke skruer skal jeg ha der?

edit: Spørsmål2:

Hvor mye klarer egentlig HydorL20 pumpen? Kan jeg ha kjøling på: CPU, GPU, PSU, system chip, HDD ? ++dobbel radiator?

Endret av Conan_Warrior
Skrevet (endret)
Hvor mye klarer egentlig HydorL20 pumpen? Kan jeg ha kjøling på: CPU, GPU, PSU, system chip, HDD ? ++dobbel radiator?

Ja, du vil kunne kjøle de undertegnede. Pumpen har en kapasitet på ca. 700L/per time.

Endret av Zaeira

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...