Gå til innhold

SE P900..


Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å gå fra en N7650 til SE P900.

Er det noen som har noe minus å si om denne bortsett fra at den er stor. For det bryr jeg meg ikke om.

Jeg vurderer den ikke pga PDA mulighetene heller. Grunnen er at jeg vil ha en mobil med symbian og høy batteri kapasitet.

Er det noen bug med denne? Har ikke lest det noe sted...

Endret av SpritHansi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har hatt min nå i et par mnd nå og kan ikke sette fingeren på noe. det eneste som måtte være noe en kunne klage på er at batteriet skulle holdt lengre. mitt holder bare en uke før jeg må lade det opp igjen, men da har den jo en enorm skjerm å tilføre strøm til så det går opp i opp.men hvist jeg ikke bruker den så kan den ligge i en mnd. noe som er sinnsykt bra. men ellers er det bare prisen som er hårreisende....men verdt det er den kanskje.....det spørs helt på hva du vil bruke den til.

er det for å få mp3 spiller ville jeg kjøpt nokia 6230 som er mye billigere, men fortsatt en bra telefon. men p900 har det desidert beste kameraet på markedet for tiden...noe som er +++++:D

Lenke til kommentar
jeg har hatt min nå i et par mnd nå og kan ikke sette fingeren på noe. det eneste som måtte være noe en kunne klage på er at batteriet skulle holdt lengre. mitt holder bare en uke før jeg må lade det opp igjen, men da har den jo en enorm skjerm å tilføre strøm til så det går opp i opp.men hvist jeg ikke bruker den så kan den ligge i en mnd. noe som er sinnsykt bra. men ellers er det bare prisen som er hårreisende....men verdt det er den kanskje.....det spørs helt på hva du vil bruke den til.

er det for å få mp3 spiller ville jeg kjøpt nokia 6230 som er mye billigere, men fortsatt en bra telefon. men p900 har det desidert beste kameraet på markedet for tiden...noe som er +++++:D

Et batteri til en telefon som holder i 1 måned? Ehh... tviler :roll:

Lenke til kommentar
jeg har hatt min nå i et par mnd nå og kan ikke sette fingeren på noe. det eneste som måtte være noe en kunne klage på er at batteriet skulle holdt lengre. mitt holder bare en uke før jeg må lade det opp igjen, men da har den jo en enorm skjerm å tilføre strøm til så det går opp i opp.men hvist jeg ikke bruker den så kan den ligge i en mnd. noe som er sinnsykt bra. men ellers er det bare prisen som er hårreisende....men verdt det er den kanskje.....det spørs helt på hva du vil bruke den til.

er det for å få mp3 spiller ville jeg kjøpt nokia 6230 som er mye billigere, men fortsatt en bra telefon. men p900 har det desidert beste kameraet på markedet for tiden...noe som er +++++:D

Et batteri til en telefon som holder i 1 måned? Ehh... tviler :roll:

Tviler litt jeg også.

 

Men P900 er dog den mobiltelefonen med kraftigs batteri på markedet. Om den ligger med perfekte mottager forhold, og mottar 0 anrop, 0 meldinger og skjermen er helt av trekker den ikke særlig mye strøm, for å si det slik.

 

men 1 mnd virket litt lenge

Lenke til kommentar
jeg har hatt min nå i et par mnd nå og kan ikke sette fingeren på noe. det eneste som måtte være noe en kunne klage på er at batteriet skulle holdt lengre. mitt holder bare en uke før jeg må lade det opp igjen, men da har den jo en enorm skjerm å tilføre strøm til så det går opp i opp.men hvist jeg ikke bruker den så kan den ligge i en mnd. noe som er sinnsykt bra. men ellers er det bare prisen som er hårreisende....men verdt det er den kanskje.....det spørs helt på hva du vil bruke den til.

er det for å få mp3 spiller ville jeg kjøpt nokia 6230 som er mye billigere, men fortsatt en bra telefon. men p900 har det desidert beste kameraet på markedet for tiden...noe som er +++++:D

Et batteri til en telefon som holder i 1 måned? Ehh... tviler :roll:

den skal visst ha 20 dager standby tid men det har ikke jeg merket noe til...

den holder i 3-5 dager men holder bare til litt mere en en spille film dahh :(

Lenke til kommentar

ca. en mnd varer batteriet......når jeg ikke bruker den! da slår jeg på flightmode og alt som er strømbesparende. folk har da flere telefoner de bruker nå for tiden. så klart burde jeg ha vært mer spesifik når jeg skrev dette dette:) jeg mener da klart at p900 har det beste kameraet i største format på bildene(640x480) kanskje samsung viser bildene bedre med sjermen ja, men hvist du får disse inn på data er de omså like bra som p900. men for all del, har jeg feil må dere si det:)

Lenke til kommentar
ca. en mnd varer batteriet......når jeg ikke bruker den! da slår jeg på flightmode og alt som er strømbesparende. folk har da flere telefoner de bruker nå for tiden. så klart burde jeg ha vært mer spesifik når jeg skrev dette dette:) jeg mener da klart at p900 har det beste kameraet i største format på bildene(640x480) kanskje samsung viser bildene bedre med sjermen ja, men hvist du får disse inn på data er de omså like bra som p900. men for all del, har jeg feil må dere si det:)

Den nye Samsung X600?! eller hva den heter... Den skal visst ha et ganske bra kamera. Amobil kommer med en test av denne meget snart hørte jeg :)

Lenke til kommentar
......jeg kryper til korset:(hehe

Uhm.. det ville ikke jeg gjort... (skedsmo)Korset er ikke noe bra sted.. skikkelig kjedelig her...

Skedmokorset blir til opplysning bare kalt "Korset".. ;)

 

 

Uansett, p900 er en kjempebra tlf.... Men tviler sinnsykt sterkt på at den holder i 1 mnd.. Selv i flight mode. Eller kanskje ikke.. :ermm: vet ikke helt jeg..

 

*sette p800 min i flight mode noen dager for å teste den ihvertfall*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...