crazyboy Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Har to stk tastatur, et gammelt med ledning og et litt nyere Logitech trådløst, men når jeg trykker F6 under installasjonen skjer det ingenting. (Har ikke F-Lock tasten på noen av tastaturene). Noen som har tips? Er det forresten sånn at når man trykker F6, så kommer skjermbildet angående installasjonen av driverne med en gang, eller jobber masnkinen videre en stund? Crazyboy
GoldlaXiE Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Maskina jobbar vidare ei stund men etter det kjem det opp at du skal putte inn disketten som fulgte med!
tempezzzt Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 (endret) ..Og det du sier er at du gadd ikke sitte å vente en stund for å finne det ut? Hvis du testet tastature(ne) på en annen PC finner du fort ut om de er problemet.. men jeg regner med at du må vente litt før ting skjer i installasjonen. EDIT: ..10sek for sent gitt Endret 30. april 2004 av tempezzzt
tempezzzt Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Hehe.. og den beryktede F-lock tasten er jo helt genial Fungerer alltid den vettu! (kunne dy meg)
crazyboy Skrevet 30. april 2004 Forfatter Skrevet 30. april 2004 Joda, gadd å vente. Ventet helt til installasjonsprogrammet sa at det ikke fant noen harddisker installert. Og sitter å bruker samme tastaturet på denne maskin her, så det virker fint det. Både harddisk og hovedkort er nytt (Seagate 160GB og Abit NF7-S v2.0), og har gjort de instillingene i Bios som er beskrevet i sticky posten. Crazyboy
alfern Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Dersom du bruker USB-tastatur, sett at det skal gjenkjennes gjennom bios i stedet for gjennom OS.
crazyboy Skrevet 30. april 2004 Forfatter Skrevet 30. april 2004 Har kommet litt lenger nå. Får spørsmål om å sette i disketten for å installere tredjeparts drivere. Har prøvd både disken som følger med hovedkortet og lastet ned driverne fra internett. Men når jeg setter i disketten og trykker enter så går det bare en liten stund og ingenting skjer. Har også prøvd en annen diskett stasjon. Det som er litt "rart" er at lyset på diskett stasjonen lyser hele tiden, det virker som om den ikke begynner å lese fra disketten i det hele tatt. Noen som har noen tips? Crazyboy
Eplenektar1 Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 kan jo være at diskettstasjonen er gåen... Sjekk om kablene sitter orntli' i, og hvis den fortsatt ikke funker, test på en annen pc.
MorePower Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Snu kabelen som sitter i diskettstasjonen, kanskje.
Iyon Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 evt. feil kabel, eller enden som står i stasjonen skal i hovedkortet..
Spirograf Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 At det lyser i diskettstasjonlyset konstant tyder på en feil snudd kabel som MorePower sier lenger opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå