Gå til innhold

TwinMOS PC3200 Winbond

lperik

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kamerat av meg har 2x512MB twinMOS brikker (winbond) som er kjøpt for ca 1år siden og vi lurte på om disse muligens var BH5..

hvordan kan man sjekke dette, og lagde i det hele tatt twinmos brikker med BH5?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

BH-5 IC:

winbond_bh-5_c_s.jpg

Ble de kjøpt for et år siden er det stor sjanse for at de har BH-5 (isåfall kan han si fra til meg om han vil selge de for en billig penge :green: ).

Og en ting...

Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Sorry mac.

Endret av Endre
Skrevet (endret)

Brikker med BH-5 klokker bra med lave timings, bedre enn CH-5 som Winbond gikk over til å produsere fordi det var billigere.

Endret av Endre
Skrevet

Nevnte jeg at det er skikkelige drittbrikker? Men, om jeg får de veldig billig kan jeg kjøpe, kunne være greit med 1GB i PC-en til bestemora mi. :green:

Skrevet
Nevnte jeg at det er skikkelige drittbrikker? Men, om jeg får de veldig billig kan jeg kjøpe, kunne være greit med 1GB i PC-en til bestemora mi. :green:

Hehehehe, riiiiight :green:

Skrevet

Greit. Jeg får nøye meg med de fire BH-5-brikkene jeg har og de to jeg snart får. De er riktignok bare 256MB, men 256MB klokker bedre enn 512MB. :green:

Skrevet

Heheheh, jaada den kjøper han nok! :lol: Og hvis han kjøper den kan du kjøpe BH-5brikkene :p

Skrevet
Greit. Jeg får nøye meg med de fire BH-5-brikkene jeg har og de to jeg snart får. De er riktignok bare 256MB, men 256MB klokker bedre enn 512MB. :green:

Endre, du kan virkelig kunsten å vekke misunnelsen blandt andre forumbrukere.... :devil: Vel vel, får nøye meg med mitt Geil Utra Platinum pc4000 par jeg da... :yes:

Mvh,

Haakon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...