Gå til innhold

USB eller PS2?


aNti hero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gå for USB porten vil jeg anbefale, siden jeg fikk masse trøbbel av å bruke en overgang som fulgte med musa ( det var en Logitech Optical mouseman ( første opticen))

 

på den andre siden så kjører Hz'en (report rate som logitech kaller den) på USB på 120 mener jeg å huske, mens PS/2 kan stilles fra 40 til 200. USB 2.0 er ikke jeg sikker på.

Lenke til kommentar

I hvilket OS?

 

I win2000/XP kan du gå på "mus" i kontroll panel, så "Hardware" så finner du rate et sted, er ikke helt sikker hvor. Har den i USB utgangen :smile:

 

I win9x kan du bruke PS/2 Rate for å stille inn - søk etter det på google hvis du skal ha det :smile:

Lenke til kommentar

USB = 125 meldinger til dataen om hvordan rørelsene på musa er.

ps2 = 60 - 200 meldinger til dataen om hvordan rørelsene på musa er.

Det er blitt sagt og bekreftet flere ganger at ps2 porten trekker mer mhz enn å bruke usb porten, derfor bruker folk heller usb. Pluss at 125 er mer enn nok for de fleste.

 

Ja, forresten, med trådløst går ikke det, ettersom radiosignalene overføres i et fast mønster, alâ 60 ganger i sekundet eller noe. Det er derfor jeg aldri har brukt det. Tror det er noe annet med visse "ikke radio, men allikevel trådløse" sett.

 

MVH kjello2

_________________

Lian Li kabinett

Abit KT7A

Athlon 1400 @ 140 x 10

Zalman 6000 CU-AL( stille takk)

640 megabyte sdram @ 140mhz

Geforce 3 TI 200 @ 245/495

Terratec DMX Xfire 1024

80 gigabyte WD Caviar

ADSL 1024/256

 

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-04-15 05:20 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...