Gå til innhold

Via 4 In 1 Problem Drivere...


Anbefalte innlegg

heisann, har netopp prøvd og installere Via sine 4 In 1 for XXXXXXX gang, jeg installere starter maskinen på nytt, windows opretter driverdatabase tingen, hvis jeg velgerr søk etter drivere finner windows bare standard driverne, ikke 4 in 1, men hvis jeg angir plassering da finner han 4 in 1 driverne, jeg klikker deretter ok, og neste etc, men når han da skal installer driverne finner han bare tilbake til standard windows driverne. Jeg prøvde og slette de gamle Via driverne men da gikk det til Helvete.. Krasj, grønnskjerm, blåskjerm, Format C: Begynn på nytt......... Kordan får jeg disse driverne til og funke? Og av en eller annen SYK grunn kjører Cd rommen bare på HALV fart etter drivrne er installert.. NEKTER fullstendig og kjøre full speed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror at VIA 4 in 1 legger disse filene du krever allerede i windows/system mappa før du restarter.

det er derfor det kommer opp ny driverdatabase på oppstarten. jeg trykker bare "neste" hele tiden og jeg merker en STOR forskjell ved med/uten 4in1 driverne...

 

en annen ting er at den erstatter IDE driverne som er på pc'n med de som følger med oppdateringa. og kaller seg for primary, secondary bus osv...

 

pointet mitt var at du skal bare bruke de driverne som blir valgt av maskina under oppstarten...

 

-Inventum

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...