hhhhhhhh Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 (endret) Er det noen her som vet hvordan man uninstaller farcrymp v.0,93? Endret 27. april 2004 av hhhhhhhh
Magnusha Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 vet ikke jeg, men gå inn på kontrollpanel->legg til fjern programer og se om den ligger der... er ikke sikker men...
ttt Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 (endret) det går ikkje ann å bare uninstalere mp delen. sp og mp er ein felles (dei bruker samme exe fila) så vist du skal slette mp, så må du slette heile far cry Endret 27. april 2004 av ttt
hhhhhhhh Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 (endret) det går ikkje ann å bare uninstalere mp delen. sp og mp er ein felles del (dei bruker samme exe fila)så vist du skal slette mp, så må du slette heile far cry Hehe, du har ikke skjønt det... Endret 27. april 2004 av hhhhhhhh
ttt Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 det går ikkje ann å bare uninstalere mp delen. sp og mp er ein felles del (dei bruker samme exe fila)så vist du skal slette mp, så må du slette heile far cry Hehe, du har ikke skjønt det... tydlegvis ikkje søkte litt på google og sånn som eg fortod det, så har det noko med piratkopiering å gjer. rett meg vist eg tar feil. kan du forklare "farcrymp v.0,93" er.
TDK Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 jeg er ikke helt sikker men fant denne på gamecopyworld (jeg bruker den siden kun til personlig backup). FarCryMP v0.93 - MP SERVER DISPLAYER Gadd ikke å laste ned den for og se men tipper det er et prog til og vise cracka servere?
ttt Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 jeg er ikke helt sikker men fant denne på gamecopyworld (jeg bruker den siden kun til personlig backup). FarCryMP v0.93 - MP SERVER DISPLAYER Gadd ikke å laste ned den for og se men tipper det er et prog til og vise cracka servere? det var det eg trudde. altså noko vi ikkje vil ha snakk om her.
Nitrius Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 ja det han snakker om er warez greier, 100% sikker har sjekka det ut. hhhhhhhh jeg annbefaler deg og lese rettningslinjene her på forumet, får snakk om warez er ikke lov, jeg har fått smake av det selv en gang
hhhhhhhh Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 Jeg vet jo at det er ulovlig, DET ER JO DERFOR JEG VIL FJERNE DET!!!
Nitrius Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 ja men da får du finne en annen plass å snakke om det, for warez snakk er ikke tillat her.
TDK Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Jeg vet jo at det er ulovlig, DET ER JO DERFOR JEG VIL FJERNE DET!!! Hvis du vet at det er ulovelig hvorfor innstalerte du den?
Nitrius Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Jeg vet jo at det er ulovlig, DET ER JO DERFOR JEG VIL FJERNE DET!!! Hvis du vet at det er ulovelig hvorfor innstalerte du den? godt spørsmåø TDK
hhhhhhhh Skrevet 29. april 2004 Forfatter Skrevet 29. april 2004 Jeg vet jo at det er ulovlig, DET ER JO DERFOR JEG VIL FJERNE DET!!! Hvis du vet at det er ulovelig hvorfor innstalerte du den? Det var broren min som installerte den.
TDK Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Det var broren min som installerte den. ok.... Det er vel bare og gå inn i kontrollpanel og avinnstalere den...
hhhhhhhh Skrevet 29. april 2004 Forfatter Skrevet 29. april 2004 Nei, det er ikke bare å gjøre det. Da hadde jeg ikke laget en trår hvor jeg spurte om det. Det er jo ikke alle program som har en uninstall.
ttt Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Nei, det er ikke bare å gjøre det. Da hadde jeg ikke laget en trår hvor jeg spurte om det. Det er jo ikke alle program som har en uninstall. vist den ikkje har uninstal, så må du slette mappa den ligger i. det er ingen anna utveg
Nitrius Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 også er det lurt å ta en titt i registry, man vet aldri hva programmer kan legge igjen der start>kjør>regedit søk etter farcrymp f.eks
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Er det med et eget avinstalleringsprogram med spillet? Du kan ofte finne den i samme mappa som spillet hvis du går inn på Start. Hvis ikke kan du jo prøve å gå inn på Legg til/Fjern programmer og se om du finner den der. ...Og hvis det også skulle slå feil, er det nok bare å slette hele mappa som spillet ligger i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå