Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nye Telenor ADSL oppgraderingen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Binder man seg for 12 nye mnd. hvis man aktivt kontakter kundechat og ber om hastighetsøkningen, istedet for å vente til det kommer av seg sjøl etterhvert? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det kan se sånn ut desverre !

Jeg fikk tilbakemelding pr brev lenge etterpå hvor de fortalte at jeg hadde bundet meg til produktet for nye 12 mnd.

Jeg ble ikke fortalt dette hverken på telefon, eller på chaten når jeg bestillte produktet.

Jeg har nå sendt en klage, da jeg mener at det ligger informasjonsplikt på å

ilegge ny bindingstid.

Jeg har jo i utgangspunktet ikke gjort noe annet enn å oppgradere abb. mitt.

Jeg har ikke fått noe gratisvarer, eller fri installasjon osv, som man jo gjør når man får et produkt med bindingstid.

 

Så nå er jeg spent på hva som skjer. Ikke for det, jeg kommer fremdeles til å

ha Telenor, så det spiller egentlig ingen rolle, men jeg vil selv ha muligheten til å velge, og jeg vil stå fritt, og uten forpliktelser til den gamle "Monopolisten".

 

Kanskje det er andre her som har opplevd det samme, jeg husker jo de lange trådene om alle "Ryktene" om hva som skulle skje 19mars. Jeg vet at jeg ikke var den eneste som bestillte oppgradering !

 

 

Noen andre ? ;)

Endret av FallenA
Skrevet

Eg var innom den online chat saken til telenor og bestilte oppgradering manuelt,dette etter å ha fått i svar at eg ikke bindet meg for nye 12 mnd om eg bestilte nå i steden for å vente til det gikk automatisk.

 

Har så langt ikke hørt noe fra telenor i etterkant som sier noe annet.

Skrevet

Bestilte og fikk oppgraderingen for vel tre uker siden, men har ikke fått noe brev der de forteller meg at jeg har bundet meg for 12 nye måneder.

Skrevet

Man får ikke ny bindingstid.. Har man binding fra før så fortsetter denne som før

 

Kunder uten binding får ikke ny binding

Skrevet
Man får ikke ny bindingstid.. Har man binding fra før så fortsetter denne som før

 

Kunder uten binding får ikke ny binding

Pussig at han har fått brev om det da?

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

ja de kan nå bare prøve å binde meg til nye 12 måneder..

jeg bad om manuell oppgradering ettersom "rykter" sa at man da ville få oppgraderingen innen kort tid, jeg ble aldri opplyst om at det ville bety en ny bindingstid på 12 måneder, tok også screenshot av hele samtalen i tilfelle de prøver seg.

de plikter å informere om slike ting..

 

men på den andre siden så tviler jeg egentlig ikke på at jeg kommer til å fortsette med telenor 12 måneder.

Skrevet

ringte kunde service dagen det ble lakt fra at de skulle oppgradere, etter 9dager fikk jeg linja :) . Har ikke fått høre noe om at jeg har tegnet opp for 12måndr til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...