dbdm Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Hei. Tror ikke dette her er vanlig! Jeg kjører WinXP og har dette som plager meg ganske mye: Når jeg åpner 'Min datamaskin' , kommer det ingen cd-enheter opp. Bare 3.5 som står igjen. Når jeg går til enhetsbehandling. kommer disse opp men med gule utropstegn på seg. Dobbelklikker jeg på en av dem, får jeg opp at driveren kan være ødelagt eller er ikke der i det hele tatt! Jeg har prøvd å avinstallere og restarte maskinen men problemet er det samme. Har noen hatt lignengde problem og kan hjelpe meg? På forhånd takk. Hilsen Fil. Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Sjekket at IDE-kablene står skikkelig i ? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 kommer den frem i BIOS? Kan du boote på en cd fra den? Lenke til kommentar
dbdm Skrevet 27. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 Jada, alle kablene er på plass og jeg får alle enhetene fram i BIOS. Kjører 2 os og i det andre fungerer alt bra! Er det noe annet? Takker for svaret. Fil. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 27. april 2004 Rapporter Del Skrevet 27. april 2004 høyreklikk min datamaskin - behandle - disk behandling. Vises enhetene der? I såfall kan du gi de en stasjonsbokstav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå