Gå til innhold

Mamma har kjøpt DV-kamera! Hjelp!


Anbefalte innlegg

Hei folkens.

 

Da jeg kom hjem på besøk til foreldrene i går, fant jeg ut til min store overraskelse at min kjære mor har tatt skrittet og gått til anskaffelse av dv-kamera! Saken er bare den, at jeg tviler litt på hennes kompetanse når det gjelder forbrukerelektronikk. Ikke nok med det - jeg stoler absolutt ikke på Elkjøp, som har servert henne et Panasonic NV-DS60EGM-S til 5 000,-.

 

Det hjalp ikke noe særlig at det første jeg fant da jeg sjekket innom akam.no, var en artikkel om den nye generasjonen kameraer fra Panasonic, og hvor gode disse var =(. NV-DS serien har altså blitt pensjonert allerede, og det berømte skjegget sitter allerede godt nede i postkassa.

 

Så her sitter jeg med et kamera som ikke lenger produseres av Panasonic, en mor som er 5000,- kroner fattigere og en lokal Elkjøp butikk som snart har klart å tømme lageret for disse gamle modellene. Jeg sier bare takk gud for 30 dagers angrefrist.

 

Spørsmålet mitt til de DV-opplyste er som følger:

 

Hvilket allround-kamera er best i denne prisklassen? Jeg ville i utgangspunktet anbefalt et Sony, men disse er jo allerede ganske dyre. Jeg vet at man ikke kan stille så mange krav når det er snakk om et så lite budsjett, men det er vel forskjell i kvalitet selv blant low-end kameraene der ute.

 

Alle råd, hint og tips mottaes med takk og julekort!

 

Mvh,

Karl Magnus Blindheim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...