Gå til innhold

Nytt design til HW-nettverket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideen om likt oppsett på alle søstersidene syns jeg er god. Da kjenner folk seg igjen og fortsår lettere at dette er et nettverk og ikke 14 forskjellige enkelt sider. (noe jeg trodde den første tiden jeg holdt på her :blush: .

 

Jeg er ingen design guru men alikevel, det siste utkastet til mlwirak syns jeg virka fint.

Kun et par ting:

- Får ikke sist fra forum boksen litt mye plass?

- hva med at reklame bannern øverst fyller hele ruta, så det ikke blir noe tomrom rundt den?

 

just my two cents...

Lenke til kommentar

Dette kan bli spennende! Jeg tror nok jeg kunne har greid å mekke en slik side... på en måned kanskje... :ermm: Tror jeg overlater det til noen som er hakket mer skilla i webdesign, koding osv... stiller hjerne opp hvis det er snakk om en enkel detalj, logokonk. feks., det blir ellers litt for mye styr synes jeg... jo flere kokker jo mere søl heter det jo...

Lenke til kommentar
Foreløpig har ingen kommet med forslag, såvidt jeg vet. Jeg antar at dette er fordi mine designutkast ikke kan overgås...

 

;-)

Heh..

 

Hvor lenge er det åpent dette..? Har lissom masse å gjøre frem til onsdag neste uke, vurderer å ta et LAN da, med mye PhotoShop..:) Ikke det at jeg vinner noe, men syns det er morro å prøve.. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...