Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er så unikt med idol deltakerne? De kommer inn og skryter seg selv opp i skyene og forteller at de er helt unike,fantastiske og noe helt nytt som vi aldri har sett før....Bare for deretter å synge en dårlig kopi av en låt som en eller flere artister har hatt en hit med opptil flere ganger. :roll:

Utrolig nytt og unikt! :laugh: Og hva er vitsen med å arrangere denne konkuransen to år på rad (bortsett fra at tv2 tjener seg rike og mange folk driter seg rett ut :D )??? Virker bare som en ny masseprodusert greie...uorginalt søppel.... :thumbdown:

 

 

 

EDIT: Glemte et par ting :roll:

Endret av mad_man@work
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tjene penger?

 

Selvfølgelig! hvem vil ikke tjene penger!

Sålenge hun med en tann i hver side av trynet vinner (tror hun heter susanne) så er det greit for meg....

Da vil jo folk som ser på det derre world idol tro at alle i norge har tenna slengt rundt i hele trynet (hint: kurt)... :)

Endret av TDK
Lenke til kommentar
Tjene penger?

 

Selvfølgelig! hvem vil ikke tjene penger!

Sålenge hun med en tann i hver side av trynet vinner (tror hun heter susanne) så er det greit for meg....

Da vil jo folk som ser på det derre world idol tro at alle i norge har tenna slengt rundt i hele trynet (hint: kurt)... :)

En tann i hver side av trynet? Eneste jeg kan se er spesielt er at hun har et lite mellomrom mellom tennene på hver side.

Og mellomrom mellom tennene er jo egentlig ikke noe spesielt.

Jeg ser også at den egentlig store vinneren av idol er Tv2. De har tjent millioner på dette konseptet to ganger nå.

Men Idol er veldig, veldig god underholdning. Det er iallefall mye bedre enn alt det klissklasset og dritten av reality som heter Paradise Hotel, Ungkaren, Ungkarskvinnen og alt det der.

 

Og om noen lurte på det; Ja, Susanne bør vinne Idol. :thumbup:

Forresten så er det små sjanser for at det i det hele tatt blir noe nytt World Idol...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
En tann i hver side av trynet? Eneste jeg kan se er spesielt er at hun har et lite mellomrom mellom tennene på hver side.

Og mellomrom mellom tennene er jo egentlig ikke noe spesielt.

Jeg ser også at den egentlig store vinneren av idol er Tv2. De har tjent millioner på dette konseptet to ganger nå.

Men Idol er veldig, veldig god underholdning. Det er iallefall mye bedre enn alt det klissklasset og dritten av reality som heter Paradise Hotel, Ungkaren, Ungkarskvinnen og alt det der.

 

Og om noen lurte på det; Ja, Susanne bør vinne Idol.

Forresten så er det små sjanser for at det i det hele tatt blir noe nytt World Idol...

 

Unnskyld at jeg sier det men hun er pen men det ser ut som om noen har skutt tenna inn i munnen hennes med ag3.... :scared:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...