Gå til innhold

Mobil til kjæresten


Anbefalte innlegg

Anbefale Z600 når stort minne er et kriterie?

2MB holder ikke til mange bilder og MMS....

 

Vent heller på Siemens CX65.

Jeg bruker den for tiden og der får du alt du trenger. 11MB minne, større og bedre display enn T630/Z600, mye raskere, bedre kamera med 5x Zoom og video-funksjon.

 

CX65 er veldig bra på SMS. Den har SMS Zoom så du kan velge om du vil lese 11, 9 eller 6 linjer (med dertil store/små bokstaver).

 

Menyene kan du endre med Skins og Themes og få slik du måtte ønske. Den har meget bra støtte for spill og utvalget kommer til å bli bra og bredt.

 

CX65 vil bli tilgjengelig i Juni, med meget bra priser. Bare vent å se ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
/

IKKE KJØP E700!!! En telefon med nydelige taster, ekstremt bra design, utrolig god skjerm, samt et bra kamera er ingenting for en dame.

 

KJØP HELLER Z600!!! Som er mye større, har Bluetooth, HSCSD (er det det heter?) og et rævva kamera :thumbup: Det setter sekkert dama pris på.. :roll::mad::ermm:

Lenke til kommentar

Vil du gi henne noe fint eller minneverdig: Gå til en fin resturang eller kjøp et smykke eller no i den duren...

 

Vil du gi dama di en go tlf.: kjøp z600

 

 

Hvis du er usikker: Snakk med dama eller ta hu me t en mobilforhandler å la hu bestemme

 

btw. Skal du kjøpe telefonen med eller uten binding?

 

@ingar: Jeg synes iallfall z600 tastene er bedre, især softwaren/programeringen..

Skjermene er ganske like

 

 

Molna: Ikke dum ide, bra mobil det også, eneste "negative" at den ikke har kommet, ellers er den ganske bra..

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Hvis verdens største Siemens-hateside MR sier det så er vel det enda et bevis på at det er motsatt ;)

 

Men, seriøst, CX65 har bedre display enn K700 ja. Og hvorfor den er det har jeg allerede forklart, den er STØRRE :)

Neste som motsier meg bør i det minste ha begge mobilene foran seg :p

 

Who cares anyways...

Lenke til kommentar

Takker for masse svar.

 

Har tenkt å kjøpe en mobil nå så blir litt lenge til å vente på Siemens CX65. Hørtes litt dyr ut også, hva er det den kommer til å ligge på når den kommer?

 

SE K700 kommer når? Den hørtes også veldig dyr ut så de kommer begge til å koste fint over 2500?

 

Det letteste er nok å si det til hun, og få hun til å velge selv. Er ikke 100% sikker på om hun ønsker seg mobil i det hele tatt. Så enten spør jeg om hun vil ha mobil eller om hun vil at jeg skal finne på noe annet til henne. Er veldig kjedelig om hun får en mobil som hun egentlig ikke vil ha.

 

Jeg er litt enig i Remerser med at du får mye mer for pengenen hvis du velger Z600. Nå har jeg ikke prøvd noen av mobilene, men inntrykket av å lese forskjellige artikler tilsier det. Går det an å fikse det med at E700 skriver stor bokstav etter punktum? Dette er noe hun kommer til å irritere seg grønn over.

 

Får da høre med henne er nok lettest det.

 

Det kan jo hende at hun vil ha mobil, men vente med å ha den. Kan noen linke til en test av SE K700 og CX65 så jeg kan lese om de? Hvilken pris vil de havne på når de kommer?

 

Takker igjen for respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...