Gå til innhold

Det beste 9800 pro kortet!


f.HiTmAn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP,ATI9800PRO,DVI-I,TV-Out, Lite-Retail Kr. 1995,-

 

- PowerColor Radeon 9800 PRO 128MB DDR AGP, ATI 9800PRO, DVI-I, TV-Out, Retail Kr. 2049,-

 

Ser nok ut til at Sapphire er det billigste for øyeblikket... (På Komplett.no iallefall).

Saphire er dessuten Lite-Retail. Noe som betyr bulk i ei pen eske :)

 

Onde tunger vil også ha det til at Lite-Retail fra Saphire ikke yter like bra som retail versjonen. (Dette er noe jeg har hørt noen påstå, jeg fraskriver meg et hvert ansvar for hvorvidt det er riktig eller ikke :p)

Lenke til kommentar
PowerColor som er best! :) i Pro versjonene

http://www.nordichardware.com/reviews/grap...eon9800Roundup/

typisk å vise til den eneste testen som mener at Powercolor er det beste 9800pro kortet :dontgetit:

 

Uansett, begge er bra kort, men personlig så ville jeg gått for Sapphire. Har hatt det i et år nå uten noen som helst problemer.

 

Og at PC er retail har vel ingenting å si (hvis du bare ikke MÅ ha Big Mutha Truckers og Tomb Raider... begge er forøvrig drittspill uten like) :p

Lenke til kommentar

Det har vært en del tull med viftene som fulgte med Powercolor sitt kort, men det skal være ordnet nå. Vifter har visst løsna. Sjekka mye om problemstillinger med de forskjellige 9800 Pro korta, før jeg kjøpte et kort av Powercolor. 14 dager siden nå, og har ikke merka noe.. Grunnen til at jeg kjøpte Powercolor, var at det var full retail, og at klokke-frekvensen skal være noe høyere enn de andre 9800 Pro kortene. Samt at det var på ukens tilbud på komplett.no til 1800,- Eneste problemet jeg opplever (stort nok problem), er at spill krasjer etter litt spilling, men det kommer sannsynligvis av at jeg ikke har nok kabinett-vifter. Så det må vel jeg ta skylden for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...