Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som har erfaring med DirectConnect?


Anbefalte innlegg

Hei !!!

 

Lurer på om noen har erfaring med Directconnect som ISP???

Ser at de tilbyr gunstig SDSL linjer til sammenligning med andre ISP'er, samt at de tilbyr raskere uthastighet på ADSL linjene deres.

Noen som har erfaring med dem med tanke på oppetid, hastighet, service etc?

 

Mvh

 

-z00l-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettop bestilt fra dem, siden de er de eneste sammen med catch som kan levere adsl til meg. Min erfaring er ikke like god. Bare å få registrert bestillingen har tatt 3 uker, selv om jeg har sendt et par mail for å få litt fart på dem.

 

Får bare håpe kundeservice etter hvert og selve linjetilbudet er bedre

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Har selv en 1024/256 linje fra de og den fungerer fint nå. I starten var det mer problemer, blant annet fordi forhandleren jeg kjøpte fra SUGDE. Men etter at linja har fått kjørt seg inn så har jeg ikke merket noen problemer, bra med oppetid og linja er akkurat så rask som de lover, litt høyere også innimellom.

Servicen dems er ganske bra når du først får tak i noen, må ringe leeeenge før du gjør det, men da tar de fort tak i saker osv.

Lenke til kommentar
Har nettop bestilt fra dem, siden de er de eneste sammen med catch som kan levere adsl til meg. Min erfaring er ikke like god. Bare å få registrert bestillingen har tatt 3 uker, selv om jeg har sendt et par mail for å få litt fart på dem.

 

Får bare håpe kundeservice etter hvert og selve linjetilbudet er bedre

Trodde ikke at de leverte Catch ADSL.... er ihvertfall ikke i prislista deres. Vet at de samarbeider med Catch, har sikkert levert ADSL spesielt til deg da.

Må ærlig talt innrømme at dette er første gangen jeg har hørt noe negativt om DC. Jeg har ihvertfall hatt SDSL fra dem siden i høst og er strålende fornøyd. Har ikke vært nede siden jeg fikk linja, har mer fart enn det jeg betaler for. Har kjøpt linja mi hos Kvistad Elektronikk på Finnsnes, de brukte ca. 2-3 uke å få meg opp. En kompis av meg som kjøpte ADSL fra DC hadde mye kortere leveringstid

Lenke til kommentar
Har selv en 1024/256 linje fra de og den fungerer fint nå. I starten var det mer problemer, blant annet fordi forhandleren jeg kjøpte fra SUGDE.

Hvilken forhandler har du ?

Forhandleren som jeg bestillte i fra har jeg bare positivt å si om (hedmarksnett).

Bowe data. En lokal databutikk på Jessheim... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...