Gå til innhold

er AlienWare dataer bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du sparer nok en del penger på og bygge PC selv med de samme komponentene som de har i alienware pc'ene, men jeg har hørt at de er helt sinnsyke. Alt er stilrent, både utvendig og innvendig, og kvaliteten er meget god. Det at du kan velge all innvendig hardware fra kjente kvalitets merker er også et meget godt tegn på at dette er noe og stole på. Hadde jeg hatt masse penger og bruke på ny pc, hadde nok jeg også kjøpt denne pc'en. Men måtte nok hatt mitt fine selv modda kabbis ved siden av=) Hvis du er dreiven på casemodding, er nok ikke Alienware det beste utgangspunktet. Men det er jo fullt mulig og sette inn et plexi vindu i siden pluss noen katoder som mather resten av fargen utvendig. eller uv?! tenk så fett! :thumbs:

Lenke til kommentar

AMD Athlon 64 3200+ Processor

512MB DDR SDRAM PC-3200

80GB Seagate Serial ATA 8MB Cache

NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra 128MB

Creative Sound Blaster Audigy 2

 

Price: £1,032.00

Excluding VAT and shipping. Before all applicable rebates

 

På komplett: 5200 kr elns.

 

Altså du betaler 6000 kr for kabinettet og at de skal sette den sammen.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet (rett meg hvis jeg tar feil), så er det tweakinga AlienWare gjør som fører til at de faktisk yter bedre enn et likt system, men uten samme tweaks. Mener jeg leste det et sted.. Så om det er verdt pengene er opp til hver enkelt. :roll:

Endret av AL3X
Lenke til kommentar

er man millionær så kjøper man seg dual S940 HK, 2 stk FX-51 prosessorer og 2 stk LS vapochill...

 

tror jeg ville gått for selvbygd PC.. tar ikke så lang tid å lære seg det man trenger å vite for å sette sammen en PC!

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤Stolt eier av: ´´The aimbot´´¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

 

BRENN!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...