Gå til innhold

Vifter på skjermen... deilig :D


Kalle_^

Anbefalte innlegg

Skriiiik og skråååål, KALLE88 BRUKER IE OG XP SKIN IIIIIIIIIIK!1!!!1!!

Jau... bruker det, Win XP pro og MS IE 6.0 . Det var det som fulgte med pcen når jeg kjøpte den og har ikke blitt til å bytte ENNÅ.

uff, jeg blir helt lei meg.. Fulgte med ja.. Det følger desverre med IE 6 med windows xp da.. omg. www.opera.com, jeg fordar ikke at folk bruker ie6, blir så sur.. samtidig som jeg er trått og syk fra før av nå.. :wallbash:

seriøst..?

ikke for å dra tråden helt av topicen men.. personlig så bruker jeg både IE 6 og opera.. og må si at IE er bedre når det gjelder å laste sider og brukervennlighet.

Er ikke så mye dilldall..

 

Mens opera er raske på å gå tilbake til sider.. slipper å laste dem som IE må..

Nei..takke meg til IE.. og det verste jeg hører er folk som deg som ikke takler at folk bruker det dem har lyts til

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eeeh, om sommeren skal du være ute... ikke sitte inne og SPILLE. Det blir for dumt... og for geek.

Jeg blir sikkert å gå ut oxo, men litt trasi å måtte være ute fordi det er for varmt å sitte inne.

 

Offtopic: Jeg har ikke hat noe prob med IE, så jeg har ikke giddet å bytte ennå. Det sikkert mange tråder om IE, Opera, MS og Linux, det var ikke det som var poenge i denne tråden så hvis vi skal diskutere det kan vi ta det i en annen tråd.

Endret av Kalle88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...